Do 2020. godine
20

Dani Audija R8 su odbrojani

Klix.ba
U posljednjih nekoliko dana su se u svjetskim automobilističkim magazinima pojavile informacije koje govore da kompanija Audi ne namjerava proizvesti treću generaciju modela R8, dok će proizvodnja aktuelnog modela biti okončana 2020. godine.

Čini da su u Audiju dobro razmislili i shvatili da model R8 baš i nije bio ogroman prodajni hit te navodno smatraju da je mudro okončati proizvodnju 2020. godine. Treće generacije neće biti, a Lamborghinijev model Huracan s kojim dijeli platformu dobit će nasljednika.

Ne samo da standardni R8 neće dobiti nasljednika, nego ni Audi Sport ne namjerava raditi na novoj generaciji modela R8 E-Tron. Loše vijesti tu ne prestaju, jer je Audi odustao i od novog superautomobila poznatog pod kodnim imenom "Scorpion". Ovaj automobil je trebao imati 1.000 KS, a snagu bi osiguravala četiri 1,2-litarska motora Ducatijevih motocikala koji bi formirali V8 motor.

Prema istom izvještaju, novi 2,9-litarski V6 biturbo motor koji ćete pronaći u modelu RS5 Coupe i RS4 Avantu, razvija 470 KS, što je samo 20 KS više u odnosu na trenutnu snagu u ta dva modela. Podsjećanja radi, isti motor će se naći i u modelu R8 2018. godine.

Dok je ovaj motor su unutrašnjim sagorijevanjem već gotovo na svom vrhuncu iako je nov, inžinjeri su razvili hibridni pogon kombinirajući ga s električnim motorom od 114 KS. Još uvijek nije jasno koji će ga modeli dobiti.

RS6 Avant i RS7 Sportback nastavit će koristiti 4,0-litarski V8 biturbo motor bez elektrifikacije. Ostaje da se vidi da li će RS7 koristiti adaptirani pogon iz Porschea Panamere Turbo S E-Hybrid kako bi nastao RS7 Performance sa 700 KS. Standarni RS7 će se morati "zadovoljiti" sa 650 KS.

Na vrhu Audi Sport ponude će biti RSQ8 koji će se na tržištu pojaviti 2020. godine. Koristit će isti V8 motor koji pokreće Lamborghinijev SUV Urus koji razvija 650 KS.

Audi priprema svoju verziju Porschea Mission E te najavljuje modernu električnu interpretaciju legendarnog modela Quattro s pet sjedišta.