Autocar piše da će električni A4 stići krajem 2025. godine te da će se prodavati uz značajno modificiranu verziju postojećeg modela. Međutim, model s konvencionalnim pogonom će usvojiti A5 oznaku pod Audijevom novom nomenklaturom prema kojoj su parni brojevi rezervisani za električne modele.
Izvještaj sugeriše da će se novi A4 razlikovati od "brata" sa SUS motorom te da će posuditi karakteristike dizajna nadolazećih električnih modela Q6 i A6 e-tron. Kao i ovi modeli, električni A4 će koristiti sofisticiranu PPE platformu razvijenu u saradnji s Porscheom.
Takozvani A4 e-tron, kao i ostatak Audijeve ponude, razlikovat će se zahvaljujući svom elegantnom dizajnu, kratkim vješanjima i sportskoj karoseriji. To će poslužiti kupcima da vizuelno razlikuju A4 od "brata" s konvencionalnim pogonom.
Šef odjela za tehnički razvoj, Oliver Hoffman, rekao je da su Audijevi dizajneri zadovoljni zbog prelaska na novu platformu, koja ima idealne proporcije. Sedan i karavan će biti dostupni kupcima.
Sljedeća generacija e-tron vozila će uvesti različite inovativne karakteristike poput nove baterije postavljene između osovina. Na ovaj način će se omogućiti upotrebljivi kapacitet od 100 kWh, što bi trebalo omogućiti veliki domet. A4 e-tron će standardno imati mogućnosti 800-voltnog punjenja uz maksimalnu snagu punjenja od 270 kW. Poređenja radi, kada je priključen na brzi punja, Q4 e-tron se puni snagom od 150 kW.
Audijev električni A4 će moći preći 250 kilometara nakon desetominutnog punjenja. Uzimajući u obzir da koncept A6 e-tron ima domet od 700 kilometara, procjenjuje se da bi A4 e-tron mogao preći do 600 kilometara s jednim punjenjem baterije. Bude li tako, Audi će premašiti Model 3 u izuzetno važnoj "utrci dometa".
Nikl-mangan-kobaltna baterija sastoji se od 15 pojedinačnih ćelija koje su pametno raspoređene kako bi se maksimalno iskoristio raspored poda i prostor u unutrašnjosti, a istovremeno poboljšala gustoća energije. Elektronika je također riješena na drugi način. AUdi koristi energetski efikasnije poluprovodnike od silicij-karbida unutar strukture ožičenja, dok su elektromotori opremljeni ožičenjem statora kvadratnog presjeka.
Audi će predstaviti nekoliko verzija modela A4 e-tron, kojim će zadovoljiti različite ukuse i budžete kupaca.
Ponudu otvara 45 e-tron sa stražnjim pogonom, čime će postati prvi A4 s tom vrstom pogona. Snažniji 55 e-tron će također biti u ponudi, imat će dva elektromotora koji će isporučivati 396 KS na sva četiri točka.
Može se očekivati i sportski S4 motor s 510 KS, tako da će A4 e-tron biti snažniji i od najnovijeg modela RS4. Da li će se električni RS4 priključiti ponudi, zasad nije poznato, no iz odjela Audi Sport su rekli da se raduju budućnosti RS modela visokih performansi.
Aerodinamika će imati značajnu ulogu u dizajnu električnih Audi RS modela, no šef Audi Designa Marc Lichte je kazao da će kompanija nastaviti proizvoditi lijepe i funkcionalne automobile visokih performansi.