Električni Golf će se proizvoditi u Wolfsburgu, očekuje se 2028. godine
Novi električni SUV iz A segmenta, drugim riječima gradski automobil, također će se proizvoditi u postrojenju u Wolfsburgru od 2026. godine, dok će takozvani Project Trinity sedan, čija je proizvodnja prvobitno planirana za istu fabriku, ipak silaziti s proizvodne trake postrojenja Zwickau. Upravo u ovoj fabrici nastaju modeli ID.3, ID.5 i Cupra Born namijenjeni evropskom tržištu.
Odluka je donesena na sastanku uprave i nadzornog odvora Volkswagen Grupe.
Kao dio reorganizacije proizvodnje, VW modeli će biti grupisani na osnovu platforme za svaku fabriku u nadi da će to smanjiti složenost proizvodnje i troškove. Njemačka kompanija nije objavila detalje o pomenutim SUV-u iz A segmenta, koji će vjerovatno biti verzija modela ID.1 o kojem se ranije pričalo.
Ranije je iz Volkswagena potvrđeno da će produkcijska verzija koncepta ID.2all, koja će postati električni nasljednik modela Polo iz B segmenta, imati početnu cijenu manju od 25.000 eura, a to znači da bi manji ID.1 mogao biti još jeftiniji.
Trenutno VW još uvijek prodaje "vremešni" električni gradski model e-up!, koji se pojavio 2010. godine, a njegova cijena iznosi 29.995 eura uključujući porez. Stoga će nadolazeći potpuno električni automobil predstavljati mnogo pristupačniju alternativu.
Što se tiče električnog Golfa, on se očekuje 2028. godine i bit će baziran na SSP platformi, baš kao i ID.2all koncept. S obzirom na to, deveta generacija GOlfa bi trebala koristiti 800-voltnu platformu koja će omogućiti punjenje snage 175 kW. SSP je dizajnirana imajući u vidu Level 4 napredne pomoćne sisteme vožnje.
Recimo i da je VW Grupa odlučila zaustaviti proizvodnju modela ID.3 i Cupra Born u postrojenjima Zwickau u Dresden u prve dvije sedmice oktobra jer potražnja nije na istom nivou kao proizvodnja.