Po svemu sudeći u Porscheu su bili prisiljeni da koriguju ranije planove prema kojima je elektropokretan SUV Macan kupcima trebao biti na raspolaganju od naredne godine, a razlog su poznati problemi oko isporuke mikročipova koji, nažalost, kvare planove većini automobilskih kompanija.
Kako god, manji Porscheov SUV koji će pokretati samo elektromotor(i) kupcima bi trebao biti dostupan od 2024. godine, a dok intenzivna testiranja i dalje traju u Zuffenhausenu su otkrili pojedine tehničke detalje svog drugog električnog modela na novoj platformi koja je rezultat zajedničkog poduhvata Porschea i Audija.
Najsnažniji Macan na struju pokretat će dva elektromotora koji će kombinovano proizvoditi više od 600 konjskih snaga i 1.000 Nm obrtnog momenta. Za napajanje su zadužene baterije kapaciteta 100 kWh, a elektromotori će pokretati obje osovine. Uz spomenutu platformu Macan će se nuditi i u kombinaciji s jednim elektromotorom koji je smješten nazad i bit će zadužen za pogon samo zadnji točkova.
Masa automobila nije otkrivena, ali je otkriveno da će u kombinaciji sa dva elektromotora 48 posto od ukupne snage ići na prednju, a 52 posto na zadnju osovinu. Nije otkriven ni domet koji će Macanu osiguravati baterije (lithium-ion), ali je rečeno da će za njihovo punjenje od pet do 80 posto na adekvatno snažnim punjačima biti dovoljno 25 minuta.
Zna se i da će električni Macan imati manji krug okretanja i upravljanje preko obje osovine pri brzinama do 80 km/h, a Porsche će ga nuditi paralelno uz aktuelne verzije Macana koje pokreću motori s unutrašnjim sagorijevanjem.