Veoma su efikasni
0

Vatrogasci u Washingtonu koriste specijalne pokrivače za gašenje požara na električnim automobilima

Piše: D. B.
Gašenje požara na električnom vozilu nije običan zadatak za vatrogasce, nego je zapravo mnogo teže to učiniti nego u slučaju "običnog" vozila s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem te često proces zahtijeva ogromnu količinu vode. U nekim slučajevima je neophodno potopiti cijeli automobil, a vatrogasci u Washingtonu imaju efikasno rješenje.

Ranije ove sedmice se vatrogasna ekipa u Granite Fallsu u Washingtonu suočila s požarom na električnom vozilu, ali je imala efikasno rješenje. Riječ je o specijalno dizajniranom pokrivaču, koji je veoma efikasan.

Požar je izbio tokom vožnje, a kada su vatrogasci stigli na mjesto događaja, na automobil su stavili pokrivač dok su bateriju posipali vodom.

U slučaju požara na električnim vozilima stvara se velika toplota, a za razliku od automobila sa SUS motorima, ovi požari mogu gorjeti i bez kisika. Bilo je dosta slučajeva u kojima su se požari ponovo aktivirali nekoliko sedmica nakon prvobitnog. Kako bi se smanjio rizik, lokalni vatrogasci transportuju vozilo do skladišta, gdje ne predstavlja opasnost.

Koje električno vozilo se zapalilo u najnovijem incidentu, zasad nije poznato. Vatrogasci su potvrdili da do požara nije došlo nakon sudara.

Požari na električnim vozilima su često na naslovnicama, no rijetko se prenese cijela priča. Zvanični podaci govore da se dogodi oko 25 požara na svakih 100.000 prodanih vozila u SAD-u. To zvuči zabrinjavajuće, ali samo dok se ne napravi poređenje sa SUS vozilima, koja bilježe 1.530 požara na 100.000 prodanih primjeraka. Stoga, jasno je da su slučajevi požara na električnim vozilima mnogo rjeđi u odnosu na konvencionalna vozila.