Komentari (25)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
EU vodi tihi i pokvareni rat protiv Kine, između ostalog, da bi spasila svoju autoindustriju a za čiju propast je sama kriva. Carine koje je EU uvela kineskim proizvođačima auta ide od 10% do 38% u zavisnosti koliko su isti "sarađivali" sa EU u ustupanju povjerljivih informacija. Kada bi Kinezi dodatno snizili cijene svojih auta EU bi im opet povisila carine.
karmadon- Opšta carinska stopa na uvoz automobila u Kinu iznosi oko 15% na putnička vozila. Pored carine, na uvoz automobila u Kinu primenjuju se i drugi porezi, uključujući PDV (13%) i trošarinu koja varira u zavisnosti od kubikaže motora (od 1% do 40%). Na primer, luksuzni automobili sa većim motorima podležu višim stopama trošarina.. STA SI MISLIO da je Kina bezcarinska zona ???
Evropa stara dizačica nogu
BYD Je firma sa 110.000 hiljada inženjera i zaposleni radnici su 80% Sa doktor i magistar titulom.Plus njihove brodove koji prevoze 10.000hiljada auta i ljudi iz Bih komentarisu Kineze.i kvalitet auta.
Pogledajte na toktok nesto o iskustvima rusa vezanim za ta kineska smeca
Evropa stara dizačica nogu.
sa tim imenima moraju biti 50% povoljniji od evropskih da bi ih neko pogledao...tobejarabi
Ostace dok je vijeka .
Moja legendo ako sam ja neupućenu kineska auta, ti ne da si neupućen već razmišljaš da li je u pećini bolje jelena nacrtati palcem na ruci ili na nozi
Sve protiv Kine a 80% generalno stvari u Kini se proizvodi i prodaje pod logom brendova ove jake Europe i SAD...vrlo interesantno!
Postoje proizvodjaci iz Kine koji prodaju auta sirom svijeta, sa organiziranim transportom, koji je do Europe ispod 2000 e, za transport zeljeznicom
979- jel i na servs ide istim putem i sa organiziranim transportom ??? Hehehehe
BYD Seagull $10000 sa dometom od 305 km. $12000 sa dometom 405 km
A vrata otpadnu na 205km. Provozaj se u BYD
Nakon 3g domet padne na 200km
I Tesla se proizvodi u Kini
kolika je carina na auta iz kine?
Ovisi o zemlji. U Srbiji je 0%. U nekim EU zemljama 100%
dosta bi vec bilo da spuste za 5000 evropski propadaju
Euroljani kaskaju daleko iza. Skepticni su bili i na juznokorejski Samsung a sad im broj 1
Pa da, Kinezi se nafurali da su Švajcarska pa nabili cijene evo svi jedva čekaju da kupe njihove šklopocije. Jedino gdje mogu biti konkurentni su mini auta i najjeftiniji segment. Tu ljudi gledaju da dobiju što više za što manje para. Sve iznad toga je ego, a ego ne hrani skupo kinesko auto
konkurentni au itekako, ali nameti takse eu na kineska vozila su ogromna
Kada tako misliš nadam se da si kupio Kineza ili planiraš da ga kupiš
PRIKAŽI ODGOVORE (1)