Emisije plug-in hibridnih automobila su trostruko veće nego što zvanični testovi pokazuju
U istraživanju se dovodi u pitanje efikasnost plug-in hibridnih vozila, jer testovi obavljeni na Univerzitetu Graz u Austriji za potrebe grupe Transport & Environment, koja se zalaže za "čisti" transport, otkrivaju veliku razliku između zvaničnih brojki WLTP testova emisija i stvarnih performansi.
Tri testna automobila među kojima su BMW 330e xDrive, Peugeot 308 Plug-in Hybrid i Renault Megane E-Tech PHEV su prošli seriju od tri testne rute na javnim cestama dizajnirane da repliciraju tipična putovanja na posao. Oprema za mjerenje emisija je bilježila izduvne gasove za svaki od njih.
Dok zvanični WLTP laboratorijski testovi pokazuju emisiju CO2 u kombinovanom ciklusu između 27 i 37 g/km za testirane automobile, testovi u stvarnom svijetu u cjelini su zabilježili emisiju između 85 i 114 g/km kada su svi automobili započeli putovanje s potpuno napunjenom baterijom. To je trostruko povećanje u odnosu na zvanične brojke.
Na "gradskoj ruti" dizajniranoj da replicira tipičnu gradsku vožnju, plug-in hibridi su imali bolje rezultate kada su krenuli s potpuno napunjenom baterijom, ali su sveukupne emisije i dalje bile 1,2 do 1,3 puta veće od WLTP brojki. Kada je ista ruta pređena automobilom čija baterija prethodno nije bila napunjena, emisije su bile između pet i sedam puta veće od WLTP-a.
Testovi su također pokrenuli pitanja u vezi navedenog dometa samo električnog pogona koji plug-in hibridi mogu pružiti. BMW 330e je prešao 26 posto manje puta od zvanično navedenog, a Peugeot 308 čak 47 posto. Ipak, Renault Megane E-Tech PHEV, koji je sada zamijenjen potpuno električnim Renault Meganeom E-Tech, nadmašio je svoj električni domet određen po WLTP-u za nekoliko stotina metara.
U izvještaju kampanje Transport & Environment se navodi da plug-in hibride ne treba smatrati vozilima s nultom emisijom u urbanim područjima te su pozvani regulatori širom Evrope da oporezuju ova vozila, uključujući porez na stvarne emisije, a ne na one koje su zabilježene na zvaničnim testovima jer ti testovi mogu značajno "potcijeniti" rezultate u stvarnom svijetu.
Magazin Auto Express piše da je tokom svojih testiranja PHEV vozila redovno dobijao slične rezultate navedene u austrijskom istraživanjima, odnosno da je zvanični WLTP rezultati značajno drugačiji u odnosu na rezultate testiranja u stvarnom svijetu.