Nastavak uspjeha
59

Fiat 500 na svoj 65. rođendan predvodi prodaju u Evropi

Klix.ba
FIAT slavi 65. godišnjicu svog legendarnog modela 500 - simbola novog koncepta Dolce Vita koji je, u svojoj električnoj verziji, postao evropski lider u električnoj mobilnosti.

"Potpuno električni Novi 500, kao jedini električni model 500, popeo se na podijum evropskog tržišta električnih vozila u prvoj polovini godine,“ rekao je Olivier Francois, generalni direktor marke FIAT i direktor marketinga kompanije Stellantis. "U prvom polugodištu, Novi 500 bio je najprodavanije električno vozilo u Njemačkoj - gdje je postao uspješniji i od domaćih električnih automobila."

Nadalje, također je lider u Italiji i popeo se na podijum i u Francuskoj i Španiji. Ovo je opipljiv dokaz njegovog uspjeha i toga kako FIAT smatra svoj put ka elektrifikaciji dijelom svoje historijske društvene misije.

Novi 500 je dizajniran i proizveden u Torinu i predstavlja simbol italijanske kreativnosti, te osvaja fanove "Made in Italy" proizvoda širom svijeta. Novi 500 se trenutno prodaje u 38 država i u četiri različite geografske oblasti: od Evrope do Latinske Amerike, Bliskog Istoka i Japana. Njegov uspjeh također naglašava 30 međunarodnih nagrada koje su mu dodijeljene u devet država od strane javnosti i stručnjaka.

Pošto se sve više pažnje pridaje "zelenoj konverziji", FIAT je odlučio da ubrza svoju strategiju elektrifikacije na putu ka održivijoj budućnosti. Globalni brend trenutno ima kompletnu gamu elektrificiranih modela u Evropi, i s početkom od 2024. godine svi njegovi modeli biće električni. Konačno, godine 2027. FIAT će postati potpuno električan u Evropi.

Dvije nove priče za slavljenje simbola promjena

Kako bi na specijalan način poželio sretan rođendan svom legendarnom automobilu, FIAT je predstavio dvije nove priče koje na zabavan način prikazuju kako je Novi 500 zaista automobil za promjenu. U obje reklame, "Evergreen" i "The Stick" glavnu ulogu igra aktivista i oskarovac Leonardo DiCaprio, koji je zeleni ambasador modela New 500 otkad je predstavljen. FIAT je napravio preokret u priči i pokazao da je u pitanju čuvanje planete sa radošću, i kako Leonardo DiCaprio dokazuje, da su vožnja električnih automobila i biti zastupnik održive mobilnosti zabavni i veseli.

Ova dva spota kreirala je marketinška agencija Leo Burnett, i oni nose potpis nagrađivanog reditelja Martina Vernera. Pritom, zvučna pratnja reklame je originalna vokalna verzija legendarne pjesme "La Dolce Vita" Nina Rote u njenoj originalnoj i nikada ranije objavljenoj verziji iz 1962. godine. FIAT ju je ponovo otkrio u katalogu italijanske izdavačke kuće CAM Sugar koja čuva muziku iz historije kinematografije, uključujući muziku maestra Nina Rote iz Amarcord-a koja se koristi kao upozorenje za pješake (AVAS) u okviru modela New 500.