Land Rover je skinuo prašinu s imena Freelander nakon nešto više od 14 godina te će se ono koristiti za niz električnih vozila koja će se proizvoditi u Kini. Kako bi se to ostvarilo, Land Rover se ponovo udružio s kineskim proizvođačem Cheryjem, s kojim održava vezu već 12 godina. Dvije kompanije sada imaju novi dogovor prema kojem će se proizvoditi električni automobili bazirani na Cheryjevoj platformi u postrojenju u gradu Changshu. U početku će se automobili prodavati samo u Kini, no postoje planovi za izvoz na globalno tržište.
Freelander linija će se promovisati neovisno od Land Rovera i Cheryja kroz novi podbrend. Cilj je prodavati mainstream električna vozila, što znači da će biti pristupačnija u odnosu na ono što trenutno nudi Land Rover.
Nove modeli će biti dizajnirani uz upute iz Land Rovera i Cheryja. Rezultat ovog partnerstva su i modeli Discovery Sport, Evoque, E-Pace te produženi XF i XE sedani. O "oživljenom" Freelanderu se malo zna, no izvještaji medija u Kini govore da bi mogao biti mehanički povezan s Exeedom, Cheryjevim podbrendom koji stiže u Evropu do 2026. godine.
JRL nije prvi globalni proizvođač koji je najavio dublje veze s kineskim brendovima. Prije nekoliko mjeseci je Volkswagen saopćio da će sarađivati s Xpengom na nekoliko električnih vozila. Audi ima sličan plan sa SAIC-om.