I Kinezi se upecali na Duster fenomen, Omoda sprema jeftini SUV kao oponenta Daciji u Evropi

Chery u Evropi, izuzmemo li Balkan i par istočnoeveropskih tržišta, posluje pod drugim brendovima. Najčešće ćete naići na marke Omoda i Jaecco ili na rebrendirane marke Dr Automobiles (Italija) i Ebro (Španija).
Čudna politika krčenja tržišta, pogotovo što je sam naziv brenda Chery jedini prepoznatljiv i kao takav bi trebao nastupati na najjačim tržištima. Navest ćemo samo jedan primjer kako to rade Evropljani. Renault recimo u Južnoj Americi prodaje modele Dacije pod svojom markom. Sasvim logično, jer Dacia je mnogo manje poznata od Renaulta i analogno tome ne može povući prodaju kao renomirana francuska marka. Ali Kinezi imaju svoj sistem i nemaju namjeru da uspore.

Rast Omode na evropskom tržištu je spektakularan, iako kineski brend ima samo jedan model u ponudi, mada u jednom od najvažnijih tržišnih segmenata. Kompaktnih C-SUV modela u Evropi se godišnje proda u oko tri miliona jedinica, pa i Omoda 5 (elektrifikovani i modernizovani klon Cheryja FX) vrlo lako privlači kupce na onim tržištima na kojima se prodaje.
Iako Omoda u nekoliko mjeseci želi lansirati tri nova SUV-a, fokus će biti na jednom koji privlači najviše pažnje. To je novi Omoda C3, koja će navodno nastati na platformi Cheryja Tiggo 2. Prva skica najavljuje proporcije C SUV segmenta, ali bi C3 ustvari mogao završiti i u B segmentu, pa se čini da bi novi C3 mogao biti alternativa novoj generaciji Dacije Duster.

Kinezima se dopada Dacijna filozofija i žele imati sličan model po svojim standardima. Informacije su još uvijek šture, a prve skice vanjštine i enterijera nagovještavaju Urus stil sa oštrim linijama.
Takođe, prema dostupnim informacijama, ovaj model će dati prednost hibridnim verzijama u odnosu na električne. Više ćemo znati nakon ljeta, jer Omoda namjerava lansirati novi "budžet" model u trećem kvartalu godine.