Godišnjica legende: Volkswagen Transporter slavi 75 godina od svog debija
Godine 1950. Evropa i cijeli svijet još su se oporavljali od Drugog svjetskog rata koji je promijenio sudbinu tolikih miliona ljudi. U tim turbulentnim vremenima, Volkswagen je lansirao model koji će promijeniti svačiju percepciju komercijalnih vozila.
Radi se o Transporteru. U početku je ovaj model bio poznat kao Type 2, a 1949. godine Volkswagen je želio da registruje ime "Bulli", ali je već zauzeto. Tako je nastao naziv Transporter ili skraćeno T1.

Prva generacija: Rođenje legende
Prvi Volkswagen Transporter sišao je sa montažne trake 8. marta 1950. godine. Bio je dugačak 4,10 metara, nije imao prozore u tovarnom prostoru i imao je zapreminu tovarnog prostora od 4,5 kubna metara. U početku je imao četvorocilindarski motor, koji je razvijao svega 25 konjskih snaga, dovoljno da postigne maksimalnu brzinu od 80 km/h.
Poslije je snaga porasla na 44 KS, a najveća brzina je iznosila 105 km/h. Zatim su se pojavile dvije nove varijante karoserije, uključujući minibus, a 1951. debitovao je možda najpoznatiji T1: specijalno izdanje poznato fanovima kao Samba.

Imao je prostora za 9 putnika, bio je opremljen sa 23 prozora, imao je dvobojnu vanjsku karoseriju i panoramski krov na uvlačenje.
Do 2. oktobra 1962. godine proizvodnja T1 je već dostigla milion jedinica. Pet godina kasnije, prva generacija Transportera je povučena, nakon više od 1,8 miliona prodatih jedinica, kako bi se napravilo mjesto za drugu iteraciju.
Druga generacija: Evolucija ka statusu "ikone".
Druga iteracija, poznata kao T2, debitovala je 1967. godine i bez sumnje je model koji je najviše uticao na društvo, postavši simbol hipi kulture.

Volkswagen T2 je imao novi prednji dio, veće prozore, zakrivljeno vjetrobransko staklo, međuosovinsko rastojanje od 2,4 metra i šasiju 20 centimetara dužu od starog modela.
Godine 1972. doživio je veliki redizajn, a 1978. godine Volkswagen je već prebacio više od četiri miliona ukupno proizvedenih transportera. Godinu dana kasnije, nakon 2,2 miliona proizvedenih jedinica, druga generacija je došla do kraja.
Treća generacija: Legenda naših puteva
Volkswagen Transporter T3 debitovao je 1979. godine s novim dizajnom, s ravnijim linijama. Pojavile su se varijante California i Multivan, a motori su nudili između 50 i 70 konjskih snaga. Godine 1981. debitovao je dizel motor od 50 konjskih snaga, a godinu dana kasnije debitirali su vodom hlađeni motori od 60 i 78 KS. Kasnije je njihova snaga povećana do 112 KS. Zatim je došao Syncro sistem pogona na sve točkove, a dizel motori su dobili turbinu.
Volkswagen Transporter T3 proizvodio se u Evropi 13 godina, sve do 1992. godine, a onda se nastavio proizvoditi u Volkswagenovoj tvornici u Južnoafričkoj Republici još 10 godina.

Četvrta generacija: Tehnička revolucija
Četvrta verzija bila je svojevrsna tehnička revolucija. Debitovala je u augustu 1990. godine, a novost je bila koncepcija s prednjim motorom i pogonom na prednje točkove.
Ispod haube su se pojavili mnogo snažniji motori, uključujući 2,5-litarski turbodizel i 2,8-litarski VR6 benzinski agregat koji je nudio čak 204 konjske snage.
Nakon 14 godina i otprilike dva miliona proizvedenih jedinica, T4 je zamijenjen s T5.

Peta generacija: Transporter za novi milenij
Volkswagen Transporter T5 dolazi s novim dizajnom i izdašnim prostorom za putnike. Bio je dostupan u nekoliko verzija, uključujući Caravelle, Multivan i California.
U kabini je naglašena ergonomija, motori su nudili do 235 konjskih snaga, a Syncro sistem pogona na sva četiri točka zamijenjen je aktuelnim 4Motionom. Peta generacija je replicirana u otprilike dva miliona primjeraka.

Šesta generacija: Digitalna era
Transporter T6 je debitovao 2015. godine i donio je mnoge nove karakteristike, uključujući i neke estetske. Najvažnija su, međutim, bila tehnička poboljšanja: asortiman motora uključivao je četiri nova TDI motora, dva TSI benzinska agregata, a start/stop sistem je bio ponuđen kao standard.
S redizajnom iz 2019. godine, Transporter je ušao u digitalno doba. Po prvi put je bila dostupna digitalna instrument tabla, a multimedijalni sistem ponudio online usluge.
Dvije godine kasnije Volkswagen lansira novu generaciju Multivana, a sredinom 2024. predstavljen je novu Californiju. Inače, 2022. godine debitovao je električni ID.Buzz.

Sedma (aktuelna) generacija: Saradnja s Fordom
Novi Volkswagen Transporter/Caravelle debitovao je prošle godine, a velika vijest je platforma koju dijeli s Ford Tourneo Custom/Transit. Naravno, oba su dostupna i u električnim verzijama. Ustvari, riječ je o modelu e-Caravelle.
Povodom obilježavanja 75 godina postojanja Transportera, Volkswagen je pripremio nekoliko posebnih događaja. Posljednjeg vikenda u maju, čuveni Autostadt u Wolfsburgu će biti pretvoren u VW Bus City. Tamo će biti izloženo svih sedam generacija.