Komentari (25)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
pa i Golf može biti električni, i ima ih zovu se e-Golf i voze ih u Elektroprivredi BiH. A statistika kaže da je malo manje od pola UKUPNE prodaje - električnih. A auti mladi, znači modeli od prije PAR godina vs Golf kojem je 50 godina
Poredit jedan model sa pogonskim tipom na niovu kompanije mi nema veze. Hajd da pokusavamo to napravit trzisnom bitkom izmedju Golfa i ostalih modela ili bitkom motora sa unutrasnjim sagorijevanjem sa elektrifikacijom. Al ovako mi se poenta cini na silu...
Giganti su to. Mada ne vozim VW. Ali je to najveca tvornica automobila u Evropi.
ne spasi ništa vw-a, kinu gube a 200 milijardi $ duga. nema više para iz kine kao nekada, gigant zatvara fabrike u evropi a auta na struju im i ne idu u plusu. bio jednom jedan vw....
@ ibanez ti to ziv docekati neces da propadne WV grupacija siguran sam 100%
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Evo teme za ograničene samo o golfu pričaju
I kazu buducnost je u struji
VW ima izrazito los menadzment, pola njihovih problema su zbog toga.