Leuchter je bio za upravljačem modela Golf R 20 Years kojim je krug na stazi Nurburgring "zatvorio" s vremenom 7:47,31 i tako postao najbrži Volkswagenov model koji nosi R oznaku. Vrijeme kruga u "Zelenom paklu" ga dovodi rame uz rame s nekim impresivnim automobilima kao što su Ferrari 599 GTB Fiorano (2007), Porsche 911 GT3 RS (2004) te Lamborghini Murcielago LP640 (2006). Ipak, nije riječ o najbržem Golfu, jer tu titulu i dalje drži Golf GTI Clubsport S (2016) s vremenom kruga 7:47,19.
Specijalna verzija modela GTI dizajnirana je da "napadne" rekord za produkcijske automobile s prednjim pogonom, ali je i dalje iznenađenje što opremljeniji i skuplji Golf R nije mogao nadmašiti postavljeno vrijeme.
Bez obzira na to, Golf R 20 Years je četiri sekunde brži od standardnog Golfa R zahvaljujući dodatnih 10 kW koje ima njegov 2,0-litarski četverocilindrični motor u odnosu na standardnu konfiguraciju. Sa svojih 329 KS, ovaj model je najbrži R na Nurburgringu, ali i najsnažniji Golf koji je izašao iz fabrike u Wolfsburgu.
Odziv na pritisak papučice gasa je bolji, čime su olakšana pretjecanja na cesti i stazi. Golf R 20 Years je također opremljen R-Performance paketom te ima Driving Dynamics Manager i R-Performance Torque Vectoring sistem za brži prolazak kroz zavoje.
Kao i pomenuti Golf GTI Clubsport S, novi Golf R 20 Years posjeduje mod vožnje "Special" koji je razvijen u saradnji s Leuchterom. Ovaj mod je kalibriran tako da Golf R bude što efikasniji na Nurburgringu. Napravljena su podešavanja amortizera kako bi se automobil nosio s brzom i neravnom stazom.
Uprkos specijalnim karakteristikama, Golf R je zadržao svoj duh te je i dalje koristan automobil za svakodnevnu upotrebu.