BMW Blog navodi da će najsnažniji model BMW-ove Serije 7 razvijati 560 KS, samo 41 KS manje od modela M760i sa twin-turbo V12 motorom. U srcu modela M750e bit će B59 3,0-litarski 6-cilindrični redni turbobenzinac čije će specijalno tuniranje obaviti M odjel.
Koliko će snage osiguravati električni motor, zasad nije poznato, no u trenutnoj formi B58 isporučuje 382 KS u modelima M440i i Z4 Roadster. Kada je riječ o S58 verziji koju je tunirao BMW i ugradio u modele M3 i M4, moguće je dobiti više od 500 KS. To govori da bi motor s unutrašnjim sagorijevanjem u modelu M750e mogao razvijati više od 400 KS. a električni bi "dodao" još 160 KS. Dio ponude će biti i osnovni 745e xDrive koji će koristiti isti B58 motor, ali s nešto manje snage. Oba modela će imati xDrive pogon na sva četiri točka.
Što se tiče dizajna, jasno je da će sljedeća generacija BMW-ove Serije 7 imati nešto dramatičniji izgled prednjeg dijela uključujući LED svjetla u dva reda, kao i masivnu rešetku hladnjaka te niz donjih usisnika zraka. Tu će biti i velika radarska jedinica potrebna za pomoćne sisteme.
Poznato je i da nova Serija 7 donosi treći nivo autonomne vožnje u regije u kojima je on dozvoljen zakonom. BMW-ov flagship sedan će koristiti tehnologiju kompanije Rolls-Royce kao što su potpuno automatska vrata, poslovnija konfiguracija stražnjeg dijela kabine, poboljšani Bowers & Wilkins zvučnici kao i širi izbor opcija za individualizaciju.