Muzika na struju
2

Hyundai Ioniq 5 N pokazao raskošan potencijal na Nürburgringu

E. L.
Trenutno najsnažniji elektropokretani model Hyundaija čuvenom stazom Nürburgring Nordschleife prošao je za 7 minuta i 45,59 sekundi.

Hyundaijev elektropokretani model Ioniq 5 N našao se među posljednjim kandidatima koje je njemački automobilski magazin Sport Auto suočio s čuvenom 20,82 kilometra dugom stazom Nürburgring Nordschleife na kojoj je prvi električni model koji "potpisuje“ Hyundaijev N odjel pokazao da s njim nema šale.

Već poslovično, iza upravljača je bio trkač i testni vozač spomenutog magazina Christian Gebhardt koji je u kabini ispunjenoj sintetičkim zvukom motora s unutrašnjim sagorijevanjem kroz "zeleni pakao“ prošao za 7 minuta i 45,59 sekundi što je izuzetno dobar rezultat, osvrnemo li se na ostvarena vremena nekolicine ozbiljnih i lakših sportskih automobila koje ne pokreću elektromotori.

Videomaterijal pokazuje da se Ioniq 5 N (koji je i dalje crossover) na Pirelli gumama P Zero Corsa odlično snalazio u zahtjevnim/neravnim zavojima, a na najdužem pravcu staze razvijao je više od 260 km/h.

Ostvarenom rezultatu pomogla je i činjenica da njegova dva elektromotora proizvode 650 konjskih snaga, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za nešto više od tri sekunde, a Gebhardt je uvjeren da bi s nešto lakšim opcionim karbonskim felgama i adekvatnim Michelin gumama "skinuo“ još nekoliko sekundi.

U Hyundaiju su već najavili da bi kroz N tretman uskoro trebao proći i model Ioniq 6 čije će niže težište u odnosu na Ioniq 5 pristalicama električnih automobila osigurati još više zabave.