Hyundai se vraća fizičkim dugmadima jer kupci "ne vole" ekrane osjetljive na dodir
"Dok smo uvodili infotainment ekrane u naša vozila, pokušavali smo i integrisati i kontrole, ali ljudi to ne preferiraju", izjavio je potpredsjednik Hyundaijevog dizajna u Sjevernoj Americi Ha Hak-soo za Korea JoonAng Daily.
Hyundai je obavio nekoliko testova na određenim grupama te je ustanovljeno da se ljudi uznemire kada ne mogu kontrolisati sisteme automobila brzo.
"Kada smo testirali grupe ljudi, shvatili smo da su pod stresom i da se nerviraju kada žele podesiti nešto brzo, ali ne uspiju u tome", dodao je on.
Ekrani osjetljivi na dodir imaju i dobre strane, jer unutrašnjost automobila izgleda "čisto" i elegantno. Također, pružaju više opcija za kontrolu funkcija automobila, a kad se vozilo ne kreće, djeluju sasvim dobro za korištenje.
No, tu su i problemi jer ih je teško koristiti tokom vožnje. Potrebno je više vremena za pronalazak digitalnih kontrola, vozači moraju skrenuti pogled s ceste duže, a jednostavne promjene zahtijevaju više vremena i napora u poređenju s fizičkim dugmadima.
Nedavno redizajnirani Hyundai Ioniq 5 već ima kombinaciju fizičkih dugmadi i ekrana osjetljivih na dodir. Ipak, postoji mogućnost da će se kupci ipak više okrenuti ekranima dok njihovi automobili dobijaju sve više naprednih sistema za pomoć vozaču, koji će im omogućiti da se više opuste u vozilu.