Hyundai je produkcijsko izdanje ranije otkrivenog konceptnog modela Prophecy predstavio u julu, a Ioniq 6 predstavlja nastavak aktuelne električne priče koju je južnokorejska automobilska kompanija započela s atraktivnim modelom Ioniq 5.
I dok se uveliko lome koplja oko izgleda karoserije Ioniqa 6, u Hyundaiju naglašavaju da automobil s naglašenom padajućom linijom krova sa sobom donosi izuzetno nizak koeficijent otpora zraka što mu, pored ostalog, pomaže da ostvaruje popriličan domet s jednim punjenjem baterija.
Prema WLTP normama, kupci koji se odluče za najštedljiviju varijantu Ioniqa 6 mogu računati da će s jednim punjenjem baterija (77,4 kWh) prelaziti do 614 kilometara, a najveći domet rezervisan je za automobil na (manjim) 18-inčnim točkovima s jednim elektromotorom i prijenosom snage samo na zadnju osovinu.
Kombinovan s pogonom preko obje osovine za koji su zadužena dva elektromotora, Ioniq 6 će sa spomenutim kapacitetom baterija s jednim punjenjem prelaziti 583 kilometra. Ako se kupci odluče za veće 20-inčne točkove, domet će u oba slučaja biti manji za šezdesetak kilometara.
Najmanji domet (429 kilometara) ostvaruje standardna i cjenovno najpovoljnija verzija (18-inčni točkovi, jedan elektromotor, pogon nazad) s baterijama čiji kapacitet iznosi 53 kWh.
Na kraju ipak treba spomenuti da su norme o potrošnji iza kojih stoji Evropska unija (WLTP - Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) i dalje optimističnije od normi američke Agencije za zaštitu okoline (EPA - Environmental Protection Agency).