Komentari (17)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Upoređujem cijene. Kineski MG, električni SUV koji izgleda pristojno, rekao bi kopija Porsche Cayenne, košta u DE 37k eura. Osnovna varijanta. Ova iole normalna i domet od 450 kilometara (čitaj u praksi 350) ide preko 40k . Za te pare kupiš Toyotu RAV4 4WD Hybrid koja je space shuttle za ovog kineza u svakom pogledu. Potrošnja 4-6 litara. I neko bi kupio Kineza kojeg će morati puniti 3x u 1000km? Bez baterija od 1000km nema električnog auta...
Za te iste pare kupis Tesla model Y koji je space shuttle i za Kineza i za Japanca . Performance vidi na tesla.com
boli me racku ionako vozim golfa na plinaru
Kinezi će voziti benzince i dizelaše, cijela Indija će također - nema problema. A zajedno su brojniji 5 puta nego cijela EU. Isto tako i sva sirotinja ostatka Azije, Afrike, Južne Amerike... Vozit će ih i bogati amerikanci i kanađani. Samo europljani trebaju da podnesu financijski teret i "spase" planet.
Ne radi se o nikakvom ekološkom programu ovde se samo pokušava skinuti ovisnosti o ruskom i arapskom gorivu i gasu da bi taj svijet smanjio dobit. Proizvodnja i zbrinjavanje baterija nakon isteka roka je štetnije od vožnje 10 godina 10 dizela euro 6 . Zašto nisu gurali vozila na gas i plin koja uopšte ne zagađuju.
Da su ulaganja bila veća do sada je moglo postojati čisto auto na vodu. Elektroliza se može vršiti u tvornicama, ne nužno u osobnom vozilu.
Mi dizelaši i benzinski, čekamo da krenu tzv "slane" baterije, ove litijeve poskupe..
Globalisti placaju evropu a evropa zakonima prisiljava drzave da predju na struju, da brizgamo otrovne vakcine, i mnostvo drugih zakona koji su na stetu covjeka, a onda ovamo pricaju to rade jer je poradto nivo mora, zemlja se zagrijala 1 stepen. a 50 milja palestinaca, to ih ne brine. to znaci da ovo prvo ne rade sto ti zele zivot.
@zos kako tebi objasniti da pricam provjerene informacije
Pa ništa onda, furajte i dalje dizele i za 10 godina evropska autoindustrija neće postojati, auta će dolaziti iz Kine i Indije.
Mislim da se prerano uslo u ukidanje. Treba jedno 25 godina hibride furat pa tek onda elektricna.
Isto da kazes : Imam mogucnost kupiti novo auto ali idem furat neki stari jedno 25 g pa tek onda kupujem nov :)
Benzinci i Dizeli na aparatima
Co2 nije opasan, opasan je garez, sve biljke pored cesta su daleko vece i brze napreduju, zbog co2 iz automobila, treba poraditi na jos boljom filterima za čađ i to je to, baterije na litijum nisu buducnost, mozda neke druge da ali o tom potom...
Kada budete donosili odluku razmislite o djeci i njhovim plućicama, odlučite da ne budu bolesni kao mi.
Zabranit ce ih prije ili kasnije, svidjelo se to nama ili ne! Okrenite se buducnosti i meni je zao mehanicara koji ce ostati bez posla, ali moraju se prilagodit!
Pa i ako se prestanu prodavati novi automobili sa unutrašnjim sagorijevanjem, biće za mehaničare posla još dvadeset godina. A opravak električnih automobila je manje prljav posao i rado će preći na njih.