U saradnji s JAC-om
92

Iz Huaweija najavljuju ultra premium električni brend koji će nadmašiti Maybach i Rolls-Royce

D. B.
Yu Chengdong, direktor Huaweijevog odjela Smart Car Solutions, izjavio je da će partnerstvo ove kompanije s JAC-om, odnosno njihov zajednički električni automobil, nadmašiti Maybach i Rolls-Royce kada je riječ o luksuzu i udobnosti.

Huaweijev četvrti zajednički projekt s JAC-om još nema zvanično ime, no Yu je već dao hrabre izjave.

"Da, ime još nije poznato, no to će biti vrhunski automobil. Naši ciljevi nadmašuju nivo Maybacha i Rolls-Royceovog Phantoma. Bit će luksuzniji i udobniji od ovih automobila", kazao je pomenuti zvaničnik.

Projekt koji podrazumijeva kineski električni automobil s cijenom od oko 140.000 dolara, a kji će parirati gigantima kao što su Rolls-Royce Phantom i Mercedes-Maybach S-Klasa, zvuli prilično ambiciozno, no upravo je to cilj koji je Yu postavio za pomenutu saradnju. Namjera je da se "poremeti" tržište ultra luksuznih automobila.

Prvi model će biti prostrani sedan s potpuno električnim pogonom. Ovaj ultra luksuzni automobil bi trebao debitovati u četvrtom kvartalui ove godine te se pozicionirati kao direktni konkurent flagship modelima među kojima su BMW i7 i Mercedes-Benz EQS.

Novi automobilski brend, koji stvaraju Huawei i JAC, predstavljet će "četvrto područje" HIMA projekta. Ova ultra luksuzna ponuda će biti iznad postojećih Huaweijeevih partnerstava kao što su vrhunski Stelato (BAIC), Luxeed (Chery) iz srednjeg ranga, te AITO (Seres) fokusiran na SUV-ove. Sva četiri brenda služe mladoj demografiji, naglašavajući u svom marketingu karakteristike visoke tehnologije te praktičnost.

Tokom intervjua za kinesku medijsku kuću QQ, Yu Chengdong je otkrio da naizmjenično vozi Luxeed S7 sedan i Aito M9 SUV. Pohvalio je oba vozila i rekao da su zaista sjajni, a izdvojio je njihovu LiDAR tehnologiju i sigurnosne funkcije za koje tvrdi da su "zaista ispred cijele industrije". Također, izrazio je ponos zbog impresivnog dometa modela koje podržava Huawei,, a koji se kreće od 705 do 855 kilometara. Ove brojke nadmašuju rezultate konkurenata.

Yu je odgovorio i na pitanje koje se odnosi na primjenu principa iz industrije mobitela, koji bi se mogli adaptirati u automobilski sektor. Kazao je da ti principi obuhvataju korisničko iskustvo, zadovoljstvo korisnika, kvalitet proizvoda i korisničku uslugu.