Klopp se vozi u novo doba s novom Astrom Plug-in Hybrid. "Moj prvi korak prema električnoj mobilnosti. Sada se vozim na električni pogon – uzbudljivo!" rekao je dvostruki dobitnik FIFA-ine nagrade za "najboljeg nogometnog trenera".
Zahvaljujući sistemskoj snazi od 180 KS i najvećem okretnom momentu od 360 Nm, njegov novi automobil nudi odličan omjer performansi i ekonomične (kombinovana potrošnja goriva /emisije prema WLTP-u: 1,1 l/100 km, emisije CO2 26 – 24 g/km). Astra postiže ubrzanje od nula do 100 km/h za 7,6 sekundi i može prijeći do 60 km samo na električni pogon, lokalno bez emisija (WLTP1).
Klopp je zaključio sljedeće o svojoj novoj Astri: "Izgleda odlično i nudi savršen osjećaj vožnje. Baš kako bi automobil i trebao!"
Osim vodećim tehnološkim osobinama nove Astre, Klopp je bio jednako zadovoljan njenim dizajnom. Čak je i sam sudjelovao u osmišljavanju izgleda automobila tijekom posjeta Centru za dizajn u Rüsselsheimu dok je nova Astra još bila u razvoju. Nova izvedba s petora vrata u metalik crnoj boji "Diamond" također ima vrhunsku opremu (uključujući upravljač na desnoj strani).
Najistaknutija osobina – u pravom smislu te riječi – Kloppove Astre Ultimate Plug-in Hybrid je najnovija verzija prilagodljivih svjetala Intelli-Lux LED® Pixel. Prilagodljivi sistem osvjetljenja bez zasljepljivanja drugih vozača koji dijeli s vodećim SUV modelom Grandland sastoji se od 168 LED elemenata kojima se odvojeno upravlja. Tu su i sistem pomoći vozaču Intelli-Drive, Intelli-HUD head-up display i potpuno digitalni Pure Panel.
Kloppova nova Astra ima ergonomska sportska sjedala AGR obučena u crnu kožu Nappa (s funkcijama grijanja, masaže i ventilacije). Sistem za informiranje i zabavu uključuje navigaciju i hi-fi zvučni sistem te je kompatibilan s aplikacijama Apple CarPlay i Android Auto. Zahvaljujući sistemu Intelli-Air, zrak u novoj Astri ostaje čist i svjež radi boljeg iskustva vožnje za vozača i putnike.
Jürgen Klopp se pridružio Opelu 2012. kao ambasador branda. Pojavio se u više od 20 televizijskih reklama ovog proizvođača automobila iz Njemačke. Također je sudjelovao na brojnim događanjima za trgovce i u nekoliko je navrata razgovarao sa zaposlenicima u sjedištu branda u Rüsselsheimu.