Za nešto više od tri godine, BYD je proizveo milion primjeraka modela Song Plus. To je prvi kineski elektrifikovani SUV koji je postigao ovaj veoma važan jubilej.
BYD Song Plus je prvobitno predstavljen 2020. godine kao SUV iz D segmenta s dužinom od 4,77 metara, pozicioniran ispod modela BYD Tang. Vozilo je u početku bilo dostupno samo sa SUS motorima. Plug-in hibridna verzija (Song Plus DM-i) i čisto električna verzija (Song Plus EV) su puštene u prodaju početkom 2021. godine u Kini. Benzinski Song Plus je ubrzo ukinut 2022. godine nakon BYD-ove obaveze da se fokusira isključivo na elektrifikovane modele.
Kineski brend je 25. jula lansirao Song Plus DM-i za modelsku 2025. godinu, koji se bazira na BYD-ovoj petoj generaciji hibridne tehnologije. Izvana postoji mala razlika između nove i verzije iz prošle godine. Međutim, naglasak kod ažuriranog modela je na tehnici.
S novim pogonom vozilo može postići kombinovani domet od 1.500 km, trošeći samo 3,9 litara goriva na 100 pređenih kilometara. Prethodna verzija Song Plus DM 4.0 imala je potrošnju goriva od 4,5 litara na 100 pređenih kilometara i kombinovani domet od 1.200 km, što znači da ažurirani Song Plus osigurava povećanje dometa od 25 posto.
Novi model napaja se iz istih Blade baterija od 18,3 kWh i 26,6 kWh. One omogućavaju čisto električni domet od 112 km, odnosno 160 km, prema kineskom standardu mjerenja CLTC.
Song Plus je jedna od najuspješnijih BYD-ovih linija i trenutno se proizvodi u Kini i u Uzbekistanu. U Evropi se prodaje od 2023. godine pod imenom Seal U. Kompanija je ove godine lansirala plug-in hibridni model u Australiji, Novom Zelandu i Filipinima. Plug-in i čisto električni modeli prodati su ukupno 224.656 primjeraka u prvoj polovini 2024. godine.