Komentari (39)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ma brate dragi ljudi neće električna vozila za duge puteve. Dva tableta, volan i plastika (malo metala). Polati sve to najmanje 40k e i kazes sto se ne prodaje.. presmjesno
Na duge se puteve ne ide cesto. Na one kratke ide se svaki dan.
I jos izbacuju auta ko i mobitele svaki mjesec novi model hahahaj pa zasitos trziste pajdo ljudi kredit dizu kupe polovno auto na 15 godina pa nece svake godine kupovati novo auto to cak ni ronaldo ni Elon Musk ne kupuju. Radnickoj klasi ne mozes gomilati nova auta jer ne mogu ni jedno kupiti hahah
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Da odgovorim na pitanje iz naslova: 1. razlog krize je nedostatak jeftinih sirovina i energenata iz Rusije. Plinovod koji dovodi jeftini energenat sa najjeftinijim načinom transporta (kroz cijevi) neko je raznjeo (ili Usa ili Ukrajina) i nikom ništa? 2. Previše agresivno su gurali električna auta prije nego što su postojali i punjači za njih i prije nego što su baterije davale bilo koji normalan domet. Prvo au skočili pa rekli hop.
3. Kina ih pobijedila u vlastitoj igri. Na području elektronike (od najjeftinije do najskuplje i savršenije) i same mase proizvodnje ne može se parirati Kini. 4. Pohlepa. Nikad auta nisu bila skuplja. Nikad nisu bila nekvalitetnija. Nikad nisu menađeri i direktori imali veće plate i bonuse. Nikad u istoriji nije bila veća razlika iumeđu bogatih i siromašnih. Srednja klasa skoro više i da ne postoji.
Titolajko, tebe treba za premijera Njemacke! Ili bar Srbije.
Zivotni troskovi daleko veci, a plate ostale iste ili se povecali 10-20%, ali opet nedovoljno da ne spajas jedva kraj s krajem. Ljudima nije do novog auta, pogotovo losijeg kvaliteta i skupljeg nego ikada. A sto se BiH tiče, 90% salona vise nece ni da rade staro za novo nego samo čekaju da neko udje sa torbom keša za njihov preskupi poluproizvod, jos te gleda preko neke stvari. Najmanje 70% ih treba propast.
Posprem vam se u zelenu agendu puna vam usta klime.Pa kad se toliko borite za to zašto kinezima carinu na elektro auta uvodite.Ako je nešto duplo jevtinije od vaši proizvoda nemoze treba carinu uvest.Ni to više ne pomaže jbg kinezi prave u eu fabriku za elektro auta a ima ćete iz kine hibride tako da vaša cijena nemoze sa kineskom to vam smeta.
Preskupi, previse komplikovani, sve losiji kvalitet, metal se zamjenjuje kratkotrajnom plastikom. Ulozili previse na preskupa el-auta iako prijeti energetska kriza. Zivotni troskovi porasli, novo auto nije najvazniji prioritet. Itd
Pa sve je pocelo s tim sto Bosnjo nije imao para, tako da vise niko nije kupovao automobile.......
Dosta je vise tlacenja i nekih nerealnih cijena komad lima i plastike 50.000 eura
Nista novo u tekstu nisam saznao, samo ste reciklirali vec napisano.
U SAD-a GMC Terrain na cesti imate za 30 hiljada dolara (plaćen porez, osiguran, registrovan), sa pristojnom opremom. U Evropi za Škodu Kodiaq ili VW Tiguana morate platiti oko 50 hiljada EUR da ih imate na cesti.
Od Karleusinih plasticnih sifona do ekonomskih analiza autoindustrije, od Hanine gole straznjice do analiza Americkih izbora, od kopiranja Facebook objava kurte i murte do Putina i analiza rata u Ukrajini. Sve sami copy paste. Instant novinarstvo ili na nasem mahalsko novinarstvo
Poceli su da prave igracke od auta, naravno problem je dublji, ali auta nisu auta kao sto ni mobitel vise nije mobitel sve je nesto drugo samo ne to...
Jedan jedini uzrok je taj što su cijene automobila u Evropi u zadnjih 10 godina se uduplale.
Priznajem da sam apsolutno mutav i da sam totalno neupucen u auto svijet, zato pitam da mi neko objasni zasto bi se iko odlucio na elektricna vozila (sad za sad) koja mogu vozit 200-300 pa do 600km i onda moras sta, punit. Kad krenes na neki prosjecan put maaalo dalji autom valja stat 2 puta da ga punis, trazit gdje ima... Je li to tako il ja ne znam
S koliko je Yugo, fićo ili stojadin mogao preći s jednim punjenjem?
Ti neznas!!!
Tolika je kriza da VW nijednu fabriku u Njemackoj neće zatvoriti i ni jednog radnika nece otpustiti ,,garancija radnih mjesta +2030 ..Prost!
Ebo ekran. Ko što Ajdzent kaže, auta postala kina. U mene godište 2017 pa maltene uvijek isklapam središnji 8 inch ekran kad vozim, a pogotovo noću jer me smeta. Auto nije TELEVIZOR/MONITOR. Svi dugmići ako šta trebam osim klime su na volanu, a i klima se šteli preko dugmića, ne preko hebenog ekrana.
Nema više jeftinih resursa od Rusije. Sve ostalo je šuplja.
Hoćete vi VW. Eto ga na.