Prema tvrdnjama iz kompanije Audi, podbrend AUDI će ponuditi najbolje iz oba svijeta kombinujući njemačku DNK i kineske inovacije. Riječ je o električnom brendu koji je fokusiran na ono što kineski kupci žele u automobilu, a to su između ostalog povezivost, automatizacija i performanse. Kako bi se ostvarilo, Audi i SAIC su kreirali Advanced Digitalized Platform platformu, na kojoj će biti zasnovani budući AUDI automobili. Ovom prilikom je predstavljen i AUDI E koncept, koji je debitovao u Šangaju.
Ovaj koncept pokreću dva elektromotora, koji kombinovano isporučuju 775 KS, tako da je definitivno snažan. Prema kineskom CLTC ciklusu, domet mu iznosi 700 kilometara zahvaljujući bateriji kapaciteta 100 kWh. Njegova 800-voltna arhitektura podržava brzo punjenje, tako da nakon 10 minuta punjenja automobil može preći 370 kilometara.
Koncept od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,6 sekundi, a ističe se da se "vozi kao pravi Audi".
Dizajn eksterijera ukazuje na minimalistički Sportback koji "djeluje mirno, ali ipak upečatljivo". Tanka prednja svjetla su povezana tankom linijom na kojoj je natpis "AUDI". Ovaj motiv se nastavlja i nazad uskim svjetlima, između kojih se također nalazi ime brenda. Koncept je nešto veći od aktuelnog Audija A6, a u kokpitu dominira 4K ekran koji pruža vrhunsku povezivost.
Iako je riječ o konceptu, ovaj automobil iako nagovještava kako će izgledati budući produkcijski modeli. AUDI na kinesko tržište namjerava lansirati tri produkcijska električna modela za Kinu, koji će biti bazirani na ovom konceptu. Prvi od njih će debitovati sredinom 2025. godine.