Automobil će biti opremljen sa ukupno tri kamere, od koje će se dvije nalaziti na mjestu gdje stoje retrovizori, a treća iz zadnjeg vjetrobranskog stakla.
Softver vozila potom sve slike spaja u jednu, kako bi se vozačima omogućio što bolji pregled uslova na cesti.
"Opasni 'slijepi uglovi' od sada su dio prošlosti. Uz pomoć novog sistema vozač ima mogućnost vidjeti mnogo više nego što omogućavaju retrovizori. Također, kamere nije potrebno prilagođavati prije vožnje", izjavili su iz BMW-a prilikom predstavljanja svog novog koncepta na Sajmu potrošačke elektronike održanom u Las Vegasu.
Osim bolje preglednosti, iz njemačkog proizvođača tvrde da će vozilo bez velikih retrovizora biti dosta aerodinamičnije, što će ga učiniti tišim i štedljivijim što se tiče potrošnje goriva.
Kako su izjavili iz BMW-a, i8 još uvijek nije legalan za vožnju po cestama s obzirom da mnoge države zahtijevaju posjedovanje unutrašnjih i vanjskih retrovizora.