Fiat predstavio pet koncepata, najavljuju porodicu Panda modela
Direktor Fiata, Olivier Francois, govorio je o tome šta se može očekivati uskoro kada je riječ o proizvodima i dizajnerskom jeziku. Predvodnik na ovom putu je nasljednik "zastarjele" Pande. Obnovljeni supermini je najavljen 2019. godine konceptom Centoventi, no sada se projekt bliži realizaciji, što pokazuje novi koncept jednostavnog naziva City Car.
Novi model nazvan Mega Panda bit će predstavljen u svom produkcijkom obliku u julu, kada će Fiat proslaviti svoju 125. godišnjicu. Model kutijastog dizajna iz B segmenta bit će veći od odlazećeg automobila, a promoviše se kao globalni model s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem, ali i s električnim pogonima. U suštini, nova generacija Pande bit će Fiatov ekvivalenc Citroenu C3. U međuvremenu, ovaj koncept je funky verzija Pande 4x4 iz osamdesetih, štoo sugeriše da će produkcijska verzija imati veći razmak od tla, krupne proporcije i robustan izgled.
Giga Panda je veći crossover koji Fiat namjerava suprotstaviti novom Dacia Dusteru, pod uslovom da zaista uđe u proizvodnju. Ovaj model je također usvojio karakteristike kutijastog dizajna s osvijetljenim pravougaonicima, kvadratnim lukovima točkova i ravnom linijom krova. Cestovna verzija definitivno neće izgledati toliko neobično, no ipak je jasno da Fiat namjerava biti hrabriji u dizajniranju svojih budućih modela.
Fastback se čini kao coupe verzija Giga Pande sa jako nagnutom linijom krova. Stil se preferira na uštrb praktičnosti usvajanjem raskošnog stražnjeg kraja, što je omogućilo "nabrijani" oblik. Fiat nagovještava da je koncept zapravo proozor u budućnost modela namijenjenog Latinskoj Americi, Bliskom istoku, Africi pa čak i Evropi.
Jedan od kocepata koji privlače posebnu pažnju definitivno je kamper. Na automobilu su gume za sve terene te izgleda više kao minivan na steroidima. Ovaj automobil odaje počast Pandi 4x4 iz osamdesetih.
Fiatovi kamioneti su popularni u nekim dijelovima svijeta poput Latinske Amerike. Relevantni proizvodi uključuju modele Strada i Fullback, dok Titano stiže nešto kasnije ove godine. Stoga nije iznenađenje da je peti i posljednji koncept zapravo pickup s duplom kabinom, a u Fiatu vjeruju da produkcijska verzija može ostvariti komercijalni uspjeh čak i u Evropi.
Nakon što nova Panda bude predstavljena u julu, Fiat namjerava uvoditi po jedan model godišnje između 2025. i 2027. godine.