Predsjednik Uprave Seata, Luca de Meo, objasnio je kako je “ SEAT Minimó razvijen u svrhu adaptacije na mobilne platforme koje će označiti budućnost gradske vožnje gdje će saobraćaj biti ograničen i gdje će samo nekolicina operatera nuditi mobilnost.” Dodao je da se radi “o rješenju koje su čekale kompanije za “carsharing”, modelu koji će biti ključ za poboljšanje profitabilnosti takvih kompanija.”
Minimó je nastao od spoja automobila i motocikla. On nudi sigurnost i komfor automobila i agilnost i lakoću parkiranja motocikla. Ovaj 100% električni automobil za dva putnika kreiran je sa zamjenjivom baterijom i omogućava punjenje za samo nekoliko minuta, te domet vožnje preko 100 km. Obzirom da ne ovisi o punjenju na stanicama za punjenje, ovaj inovativni sistem na ovaj način omogućava “carsharing” operaterima uštedu troškova od 50%.
Sa dužinom od 2.5 m i širinom od 1.24 m wide, vozilo zauzima 3.1 m2 parkirnog mjesta umjesto 7.2 m2 u slučaju normalnog automobila, značajno smanjujući zagađenje okoliša unutar grada, te ga je moguće parkirati na prostoru za motocikle. “Minimo je “hiperkonektovano” vozilo sa ugrađenom 5G tehnologijom koja omogućava bežično korištenje pametnog telefona na displeju vozila. Između ostalih funkcija vozilo može da prepozna da li vozač ima 16 ili 18 godina kako bi brzinu prilagodio na 45 ili 90 km/h”objašnjava de Meo.
Nakon lansiranja eXS KickScooter-a pogonjenim SEGWAY-om i međunarodnom prezentacijom Minimó konceptnog vozila, SEAT je odabran da bude vodeći brend unutar Volkswagen grupacije koji definiše strategiju i nudi proizvode usmjerene ka gradskoj mikromobilnosti.