Svjedoci smo kraja jedne ere u kojoj smo zaista uživali. Nedavno je BMW proizveo svoj posljednji motor s unutrašnjim sagorijevanjem sastavljen u tvornici u Njemačkoj, piše njemačka publikacija BR24. Posljednja jedinica, V8, proizvedena je u tvornici u Minhenu 10. novembra. Tako će se 1.200 zaposlenika te tvornice sada prebaciti na proizvodnju električnih automobila i elektromotora.
Na sreću ljubitelja bavarske marke, ovo nije kraj SUS motora. Oni će se nastaviti proizvoditi u tvornicama marke u Austriji i Velikoj Britaniji. U međuvremenu, nova serija modela BMW Neue Klasse trebala bi se proizvoditi u tvornici u Minhenu. Prvi model u ovoj seriji bit će lansiran 2025. godine.
U odnosu na konkurente, BMW nije odredio godinu u kojoj će definitivno odustati od termalnih motora s kojima je usput rečeno ispisala jedno posebno poglavlje u autoindustriji.
Bavarska marka vjeruje da većini proizvođača automobila od 2030. neće biti tek tako moguće preći na električni pogon. Iz tog razloga BMW će nastaviti nuditi termalne motore na svojim automobilima sve dok bude potražnje za njima.