Komentari (46)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Auto sa milion mana koji jedan posao radi bolje od sviju.
Danas auta puna elektronike puna svega, a bgm i svaka ulica ima mehaničarsku radnju, prije ova auta Ladu Golf 2 sam si mogao popravljati a danas ne možeš fara skinuti, a onaj električni podizač mi se više puta sam pokvario u dvije godine nego golf iz 1986 što sam imao u 20 godina što je
Nije ni za kerove po sumi vozati i traziti , al ko proizvodi nije ni cudno
G klasa je beton,kakvo smece od Lade
Komšija vikendaš je imao takoreći novu Nivu i tvrdio da troši preko 15 l/100km... a jedva 80 konja iz 1.7l. Poslije par godina je prodao i kupio Kiju Picanto hihi. Nekome je posebna, a nekom noćna mora.
UAZ 452 popularna Buchanka ili Buhtla po nasem je po meni najbolji ruski terenac. Ima video kad G klasa ide kroz poluzaledjeno jezero i ne moze izac na obalu od snijega i leda, a Buchanka izlazi iz prve
1.6 troši više nego Toyotin 5.6 motor. A što se tiče malih divova Suzuki Samurai/Jimny su mnogo bolje rješenje od Nive.
Niva je odlicna, samo nedostatak je slabasan motor. Bas kad mu nekad treba kuveta da iscupa ona ne moze. Inace stare one ruske su bolje od ovih relativno novijih kad ih je Opel bio preuzeo pa su fusali na kvaliteti
Sjecam se jedne utrke na Paris-Dakar. Svi kamioni i terenci se zaglavili, prolaze Nive i potom Kamazi ( koji su im usput vozili i djelove za popravke) jedini kamioni koji su zavrsili etapu su bili upravo Kamazi, i naravno uprava relija ponistila cijelu etapu
Auto koji je savrsen za tjeranje influenserki. Bjeze od njega cim ga primjete
Rusi i tehnologija sve im izgleda kao frižider !!,, ali sa ovim malim divom su uboli u sridu gledajuči snagu motora i gdje je već izašla čitajući ovaj post,,
Taj pojam za ruske proizvode se u tehnici zove "sibirski koeficjent". Rus kad nesto konstruise sve parametre pomnozi sa vise nego sto treba da bi bio siguran da nece zakazati jer u suprotnom inzinjer projektant ide u Sibir. I to je ziva istina.
Gdje Landcruiser staje, Niva nastavlja.
https://www.youtube.com/watch?v=kIQvko9Ozco
Poziv dobrovoljcima u majku ruziju ako poginu za majku u agresiji na Ukrajinu sad dobijaju porodice u ovoj seriji pogibija ladu nivu, isplati se. Em pogines za majku ruziju em dobijes ladu.
Koncepcija je genijalna, upotrebljivost posvemasnja i robustna a kvaliteta i izvedba najblaze receno nikakva i manjkava. Samo jos da spomenem nesto manje poznat UAZ koji je takodjer izuzetno teretnsko vozilo. No vrijeme i istorija su pokazali da je olicenje terenskog vozila i kvalitete Toyota Land Cruiser 70.
@amigobih Golf 3 ima isti taj problem sa hrdjom kao Niva.Ja vise vidim na cesti da se vozi golf 2,nego golf 3.
30 godina star Land Cruiser, Patrol ili Pajero su sigurno bolja opcija.
Hallo čita te li vi kolika je zapremina motora je simbolična na sprem Toyota la crusera jima tri puta hači motor !!,, LADA NIVA JE MALI DIV!!!,, Ladin notor od 1,6 do 2,2- Tojota od 5,6 l motor ,,,HALLO NISTE REALNI,, HAMER JE TRENUTNO NAJJAČE TERETNO VOZILO AKO ČEMO STANI PANI,,!!!haha
Kako mislite sa neizmjenjenim dizajnom? Pogledajte malo slike nove Lade Nive!