Šarm s kojim je Lamborghini vratio u život nekadašnji dragulj povodom 50. godišnjice Countacha, prvog Lamba s ručno rađenom karoserijom u tvornici Sant'Agata, neprocjenjiv je u odnosu na automatizaciju koja prati recimo novi Revuelto.
Tvornica je u početku pokrivala površinu od 12.000 m2, koja je potom tokom godina rasla i dostigla sadašnjih 346.000 "kvadrata". Usput su nikle nove zgrade koje nisu "ukrale" prostor historijskoj jezgri.
Ustvari, tamo gde je rođen Countach – na montažnoj lini 1 – danas se sklapa Revuelto. Poštovanje tradicije, prošlosti i sadašnjosti spojeni su u fotografije ova dva modela s čistim nostalgičnim efektom.
U Sant'Agati su, naime, "pozirali" jedan pored drugog - Lamborghini Countach i Revuelto, superautomobili iz različitih era, koje ujedinjuje prisustvo besmrtnog V12 stroja. S jedne strane čistokrvni V12, a s druge, također, V12 uparen s tri električna motora. Tipična evolucija gromoglasnog V12 stroja prisutna je i dalje nakon pola vijeka u Lamborghinijevoj ergeli.
Razlike nakon 50 godina naravno nisu samo mehaničke prirode. Proces proizvodnje se također radikalno promijenio. Countach je zapravo imao panele koji su ručno presovani na drvenom šablonu, da bi se zatim zavarili na karoseriju. Ručni rad, koji je dao život cijeloj karoseriji, spojenu na šasiju, a zatim transportovanu na kolicima postavljenim na šine kako bi prošla duž različitih tačaka sklapanja mehaničkih dijelova, bio je neizostavan proces.
Danas je to daleka prošlost, a da ne spominjemo opciju personalizacije kod Revuelta uz program Ad Personam, koji omogućava kupcima da prilagode svoj Lambo do posljednjeg detalja.
Proizvodni procesi su se razvijali tokom decenija, kako bi se stvorili sve snažniji, tehnološki i rafiniraniji automobili, koji su između ostalog dostigli snagu od čak 1.015 KS kod Revuelta (najsnažniji Countach - 455 KS), i to uz brojku u stalnom porastu. Veću brojku u pogledu snage i naravno veću brojku u pogledu proizvedenih automobila.
No, ti, uglavom automatizovani, procesi su strašno ubrzali proizvodnju. Zamislite samo da je za 16 godina, starom metodom, proizvedeno svega 1.999 primjeraka Countacha u različitim verzijama, dok je tvornica za 11 godina proizvodnje Aventadora - prethodnika Revuelta, sastavila više od 11.000 automobila.