Gamma je bila flagship italijanske kompanije, koji se prodavao krajem sedamdesetih i početkom osamdesetih godina prošlog stoljeća. Bio je dostupan kao dvovratni coupe i fastback sedan, a pokretao ga je četverocilindrični motor s prednjim pogonom. Dizajn je potpisala Pininfarina, što objašnjava pomalo neobičan izgled.
Lancia nije podijelila mnogo detalja o novoj Gammi, uključujući kako će izgledati, no neke informacije su ipak poznate. Jedna od njih govori da će koristiti STLA Medium platformu jednu od onih na kojima će biti zasnovano gotovo svako novo Stellantisovo vozilo uključujući sljedeću generaciju Jeep Compasa, a možda i Chrysler Airflowa. Ova platforma podržava pogon s unutrašnjim sagorijevanjem, kao i električni pogon. Dizajnirana je za prednji i za pogon na sva četiri točka, a veličina može varirati. U slučaju električnih automobila podržava 400-voltnu bateriju, a domet će dostizati i do 700 kilometara.
Neće biti iznenađenje ako Gamma dužinom bude veoma slična modelu i DS No8, koji je dug 4.820 mm, a čija snaga se kreće između 230 i 350 KS.
Iz Lancije je zvanično potvrđeno da proizvodnja Gamme počinje 2026. godine, tako da bi trebala biti predstavljena relativno brzo. Proizvodit će se u postrojenju u Melfiju u Italiji i to će biti drugi od tri modela koja brend planira lansirati između ove i 2028. godine. Ove godine smo vidjeli najnoviju verziju hatchbacka Ypsilon, a treći model stiže 2028. godine. Navodno, taj model će oživjeti ime Delta.
Lancia se nastavlja širiti i planira imati 70 distributera širom Evrope, gdje nije bila prisutna nekoliko godina.