Iz Geely grupacije
1

Livan X3 Pro: Kinezi u Evropu šalju mali SUV s cijenom ispod 15.000 eura

A. M.
Najpopularniji evropski segment uskoro će dobiti prinovu iz Kine. Naime, Kinezi su nanjušili potencijal B SUV segmenta i žele na Stari kontinent izvoziti Livan X3 Pro, mali SUV s početnom cijenom ispod 15.000 eura, odnosno do 5.000 eura nižom cijenom od najpovoljnijeg rivala iz Evrope.

Segment malih SUV-ova zauzima oko petine evropskog tržišta. Yaris Cross, T-Roc, Puma, P2008, Captur, Duster, Kamiq, Arona i niz popularnih "odignutih" modela vladaju evropskim tržištem. E, uskoro će dobiti pristupačniju prinovu iz Kine.

Kinezi na jesen u Evropu šalju model Livan X3 Pro, model iz moćne Geely Automotive grupacije, koji se pod nekoliko različitih znački (Geely, Maple, Livan...) prodaje u svijetu. U svjetlu pozitivnih vibracija evropskog tržišta spram ovog popularnog segmenta, Kinezi sve više imitiraju formulu Evropljana kako više ne bi kroz "pukotine" ulazili na tržište, već s jasnom vizijom adaptacije na ono što kupcima privlači pažnju. To već možemo vidjeti po primjeru MG ZS-a, koji na pojedinim EU tržištima ima veći broj kupaca od Dacije Duster i Nissan Qashqaija.

Novi Livan X3 Pro, model s dužinom nešto većom od četiri metra (4,05 m) i klirensom od 185 mm, krasi tipičan kineski dizajn, koji se po potrebama različitih tržišta multiplicira na različite marke pod kojima se ovaj model prodaje. Pogoni ga 1,5-litarski atmosferac sa sistemom promjene vremena otvaranja ventila. Benzinac razvija 103 KS i 140 Nm obrtnog momenta. Automobil ima malu masu od samo 1.180 kilograma, što će pridonijeti njegovoj efikasnosti i većoj okretnosti na cesti. Dolazi s ručnim mjenjačem sa samo 5 brzina (automatik dostupan uz doplatu) i opremom koja bi trebala biti prilično kompletna od starta.

Model X3 Pro će se, prema trenutnim saznanjima, naći u prodaji u širokoj mreži evropskih trgovaca koji recimo već rade neku od marki iz grupe. Od svoje osnovne verzije, X3 Pro dolazit će s najsavremenijim infotainment sistemom, s 8-inčnim ekranom osjetljivim na dodir i Bluetooth vezom, višenamjenskim sportskim upravljačem, stražnjom kamerom za parkiranje, pomoći pri kretanju na uzbrdici, ESP-om, kontrolom proklizavanja, disk kočnicama na sva četiri točka i 16-inčnim alu felgama.

Ovaj mali SUV će također imati garanciju od 5 godina ili 100.000 kilometara. Također, Kinezi najavljuju komforan unutrašnji prostor, koji za svoje relativno male dimenzije ima više nego solidan kapacitet prtljažnika od 400 litara.

Međutim, njegov osnovni cilj će biti da privuče kupce konkurentnom cijenom, navodno do 5.000 eura povoljnijom od najpovoljnijeg evropskog rivala. Prodaja na pojedinim EU tržištima starta od jeseni.