BMW XM je imao problematičan život od početka proizvodnje u decembru 2022. Prodaja velikog i skupog SUV-a je bila spora, a taj trend se nastavio i u trećem kvartalu ove godine. U ta tri mjeseca, njemački proizvođač automobila je prodao samo 307 XM SUV-ova, što je pad od 30,7% u odnosu na isti kvartal prošle godine kada je prodao 443 primjerka.
Ovo je posebno vrijedno pažnje u kontekstu drugih BMW-a koji se slabo prodaju. Za referencu, bavarski proizvođač automobila je u ovom kvartalu prodao 543 primjeraka modela Z4. To čini XM manje popularnim od roadstera sa dva sjedišta, segmenta koji se svakako malo prodaje. Naravno, prodaja Z4 je porasla za skoro 64%, ali to je samo povećanje od 212 primjeraka.
Vijesti o XM-u čine dio slike u širem kontekstu prodaje BMW-a, koja se smanjuje u svim njegovim segmentima. Putnički automobili su pali za 5%, SUV vozila za 8,5%, a Mini brend je pao za zaista šokantnih 33% u odnosu na isti kvartal prošle godine. Uvijek popularna Serija 3 pala je za 13,7% uprkos nedavnom osvježenju.