Promjena filozofije
46

M odjel diže ruke od automatskih mjenjača s dva kvačila

E. L.
U BMW-ovom M odjelu smatraju da su današnji automatski mjenjači bez dva kvačila bolje rješenje u svakodnevnom korištenju.

U posljednjoj izjavi za medije jedan od vodećih ljudi u BMW-ovom M odjelu (Dirk Hacker) otkrio je da u spomenutom odjelu njemačke kompanije odustaju od 7-stepenog mjenjača s dva kvačila (DCT – dual-clutch transmission), jer su istraživanja i iskustva korisnika pokazala da se današnji klasični automatski mjenjači nameću kao bolje i udobnije rješenje u svakodnevnom korištenju u različitim uslovima.

Na radost poklonika tradicionalnih rješenja, Hacker je također otkrio da će se nekoliko modela koje "potpisuje“ M odjel i dalje moći naručiti (i) u kombinaciji s ručnim mjenjačem. Opcija s tri papučice trebala bi potrajati barem do 2030. godine, a među "klasičarima“ bi uskoro mogao biti i Roadster model Z4 M40i, po uzoru na rješenje koje je Toyota naknadno ponudila za „sestrinski“ model Supra.

Već se zna da će BMW M5 nove generacije, kada dođe na scenu, sa sobom donijeti klasični 8-stepeni automatski mjenjač kakav su u M odjelu već ponudili uz aktuelne modele M2, M3 i M4 CSL, a Hacker je naglasio da će DCT mjenjači vjerovatno i dalje biti dostupni uz nekolicinu BMW-ovih modela iza kojih ne stoji M odjel.