MC12 Corse je u izvrsnom stanju, prešao je nešto više od 200 kilometara, a inače je rezultat zahtjeva kupaca. Maserati je u razvoju ovog automobila iskoristio šasiju Ferrarijevog modela Enzo kao bazu za cestovni MC12, dok je za utrke pripremljen MC12 GT1. Za razliku od cestovnog modela, čiji je V12 motor razvijao 621 KS, GT1 je isporučivao 744 KS. Zapravo, MC12 GT1 je bio jedini trkaći automobil koji je koristio isti motor iz Ferrarijevog modela Enzo i to s velikim uspjehom.
Upravo taj motor se našao i u modelu MC12 Versione Corse koji je namijenjen samo za stazu. Primjerak na fotografijama jedan je od samo 12 koji su proizvedeni. Težak je svega 1.133 kg i lakiran je u plavu boju kao i većina proizvedenih primjeraka. Unutrašnjost je također u plavoj boji te je fokusirana na što bolja vremena na stazi umjesto na komfor. Sadrži fiksirana karbonska sjedišta, MF trkaći upravljač, pojaseve u pet tačaka, a presvučena je Alcantarom.
Prvobitno nijedan od 12 primjeraka modela MC12 Versione Corse nije bio legalan za cestu, no kasnije su tri modificirana kako bi se mogla koristiti u saobraćaju. Od preostalih devet su tri vožena na stazi, tako na svijetu postoji još šest primjeraka koji bi mogli imati malu kilometražu.
Za razliku od Ferrarija Enzo FXX koji je imao sličnu svrhu, MC12 Versione Corse nije korišten za razvoj, nego je proizveden samo kako bi vlasnik mogao uživati u njemu.