Prije zvanične premijere
16

Maserati otkrio kako izvana izgleda novi GranTurismo

E. L.
Još uvijek se ne zna s koliko će snage raspolagati Maseratijev trolitarski Nettuno V6 motor u okruženju novog GranTurisma.

Uoči zvaničnog premijernog predstavljanja iz Maseratija su neočekivano stigle fotografije na kojima se može vidjeti kako izgleda posljednje izdanje Coupé modela GranTurismo koji će pokretati motor s unutrašnjim sagorijevanjem.

Zna se da će automobil pokretati V6 biturbo motor Nettuno koji je Maserati razvio za supersportski dvosjed MC20, ali još uvijek nije poznato s koliko će snage motor raspolagati u manje agresivnoj GT karoseriji koju će Maserati uskoro ponuditi i u „open-air“ verziji GranCabrio.

Podsjećanja radi, trolitarski Nettuno u modelu MC20 razvija 630 konjskih snaga i 730 Nm najvećeg obrtnog momenta. U Maseratiju su ga za pokretanje SUV modela Grecale prigušili na 530 KS i 620 Nm, pa se očekuje da će potencijal u GT verzijama biti negdje između.

Uz evolutivni pristup prilikom dizajniranja novog GranTurisma vjerovatno najznačajnija vijest je da će na vrhu GranTurismo ponude biti električna verzija Folgore čija tri elektromotora proizvode 1.200 KS, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2,6 sekundi i više od 320 km/h.

Novi GranTurismo u prodaji bi se trebao pojaviti naredne godine. Ranije je objavljeno da će Maserati do sredine decenije svaki model nuditi u kombinaciji s konvencionalnim i električnim pogonskim grupama, a Ghibli ide u penziju 2024. godine.