Novitet u ponudi
17

Maserati predstavio MC20 Cielo: Isti Nettuno V6 motor, mnogo više "neba"

D. B.
Prošle su gotovo dvije godine otkako je Maserati predstavio MX20 coupe, a tada je najavio i kabriolet koji je napokon stigao.

Model je nazvan MC20 Cielo i predstavlja sljedeću iteraciju novog Maseratijevog superautomobila koja neće biti posljednja.

MC20 koristi isti Nettuno V6 motor koji pokreće i MC20 Coupe, a riječ je o 3,0-litarskom motoru koji razvija 621 KS i 730 Nm obrtnog momena. Ovaj motor je uparen sa osmostepenim mjenjačem s duplim kvačilom i omogućava maksimalnu brzinu od 320 km/h.

Maserati ima tri varijante karbonske monokokne šasije, jednu za coupe, drugu za kabriolet i treću za električni model. One se razlikuju po distribuciji i slojevima karbonskih vlakana. Maserati je dizajnirao coupeovu šasiju s fokusom na težinu i performanse, dok je Cielova monokokna šasija fokusirana na veću rigidnost. MC20 Cielo je teži 65 kg u odnosu na MC20 coupe.

Dodatna rigidnost je potrebna kako bi kompenzirala Cielov sklopivi krov, koji se može otvoriti i zatvoriti za samo 12 sekundi. Sklopivi krov također sadrži hromatski stakleni panel koji se trenutno pretvara iz providne u neprovidnu zahvaljujući tekućih kristala (PDLC). Iz Maseratija tvrde da je ovo najveći stakleni panel u segmentu.

Maserati će ponuditi brojčano ograničeni PrimaSerie Launch Edition model koji namjerava proizvesti u samo 60 primjeraka. Za njega su rezervisani unikatni i ekskluzivni detalji poput nove Aquamarine boje karoserije. Troslojna boja je dio Maserati Fuoriserie programa.

U unutrašnjosti će PrimaSerie Launch Edition biti presvučen Alcantarom i kožom u boji leda, kao i Aquamarine konac na armaturnoj ploči zbog kontrasta. Maserati koristi ovu boju i za natpis PrimaSerie na naslonima za glavu. PrimaSerie natpis se nalazi i na mat crnim 20-inčnim felgama, a i oznake imaju specifičnu završnu obradu.

Na prvi pogled, MC20 Cielo ne izgleda mnogo drugačije od coupea, ali je Maserati napravio nekoliko promjena kako bi našao prostor za sklopivi krov. Stilizirani stražnji ventilacijski otvori su uklonjeni te su zamijenjeni mat naljepnicom, a Maserati je također morao izmjestiti usisnike zraka za motor iako su zadržana leptir vrata coupea.

Maserati predstavlja i nove felge "double X" dizajna, kao i karbonske felge koje su lakše za 30 kg.

MC20 Cielo je dobio mnoga poboljšanja koja su dio MC20 coupea za modelsku 2023. godinu. To uključuje nekoliko detalja u unutrašnjosti, ali i dodatnu sigurnosnu tehnologiju. MC20 Cielo posjeduje sistem automatskog kočenja u hitnim situacijama, sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova i 360 kameru.

Kada će prodaja početi i po kojoj cijeni, zasad nije poznato.