U Maseratiju su odlučili da za dobrostojeće entuzijaste naprave 62 primjerka automobila koji će se moći koristiti samo na stazi, a za osnovicu priče koja se za sada krije iza naziva Project24 uzet je supersportski dvosjed MC20 s kojim je Maserati zatvorio prazninu koja je nastala nakon prestanka proizvodnje modela MC12.
Project24 premijerno je najavljen u julu, a tvornički renderi otkrivaju kako će izgledati Maseratijeva brza/bučna „igračka“ opremljena aktivnim aerodinamičkim komponentama koja se neće moći koristiti na javnim cestama. Sličan projekt (Versione Corsa) Maserati je svojevremeno nudio i uz spomenuti MC12.
U Modeni su najavili da će karoserija svakog od samo 62 proizvedena automobila biti u drugačijoj kombinaciji boja, a kupcima će se pored toga ponuditi i mnogo opcija iz programa Fuoriserie za dodatnu personalizaciju.
Zna se da će Maserati Project24 pokretati centralno smješten 3-litarski V6 Nettuno biturbo motor koji će (bez ograničenja na temu emisije izduvnih gasova) razvijati 740 konjskih snaga, što je znatno više od potencijala koji Nettuno nudi u Maseratiju MC20 na koji se stavlja registarska tablica.
Za prijenos snage na zadnju osovinu, umjesto 8-stepenog mjenjača s dva kvačila, bit će zadužen 6-stepeni sekvencijalni mjenjač, a s nemilosrdnim dijetalnim pristupom masa karbonskog jednosjeda (suvozačko sjedište nudit će se kao opcija) bit će manja od 1.250 kilograma.
U standardnoj opremi je 120-litarski rezervoar za gorivo, sigurnosni kavez, sistem za gašenje požara, 18-inčne felge s centralnim pričvršćivanjem, karbonsko-keramičke kočnice... Sve što treba da ima automobil koji se može koristiti samo na stazi.