Na napuštenoj pisti
28

Mate Rimac u prototipu C_Two odmjerio snage s Porsche Taycanom Turbo S

D. B.
Osnivač i direktor kompanije Rimac Automobili Mater Rimac odmjerio je snage s Porsche Taycanom Turbo S vozeći svoj prototip C_Two.

Razvoj električnog automobila "od nule" zahtijeva mnogo vremena, posebno kada taj automobil ima četiri motora i četiri mjenjače. Mate Rimac je bio veoma transparentan kada riječ o njegovom električnom hiperautobilu nakon što je koncept debitovao na Sajmu automobila u Ženevi 2018. godine.

Osim objavljivanja informacija o procesu istraživanja i razvoja na društvenim mrežama, Sada se ponovo "javio" i to putem YouTubea gdje je objavio zanimljiv video, direktan okršaj modela C_Two i Porsche Taycana Turbo S.

Duel je snimljen na aerodromskoj pisti koja se ne koristi, a Rimac je upravljao predprodukcijskim prototipom koji nudi 85 do 90 posto ukupnog obrtnog momenta koji će biti na raspolaganju vlasnicima finalne verzije modela koji će nositi drugačije ime. Također, baterije automobila nisu bile potpuno napunjene, a C_Two nije imao ni launch control koji će dobiti naknadno.

Potpuno homologirani cestovni prototip je stazu od 402 metra u prvom pravom pokušaju prešao za 8,95, od 0 do 97 km/h je ubrzao za 2,33 sekundi te je dostigao brzinu od 255 km/h. To je najbolje vrijeme za jedan produkcijski automobil, što znači da je prototip nadmašio i Bugatti Chiron. Ipak, Rimac nije zadovoljan ubrzanjem, a prethodno je najavio da će produkcijski model taj posao obavljati za 1,98 sekundi i dostizati maksimalnu brzinu od 412 km/h zahvaljujući ukupnoj snazi od 1.914 KS i 2.300 Nm obrtnog momenta.

Nakon zagrijavanja baterije i guma, uprkos tome što je Rimac zakasnio sa startom, automobil je lako nadmašio Porsche, stazu je prešao za samo 8,94 sekunde dostigavši brzinu od 256,2 km/h.