Sudeći po mnogobrojnim špijunskim fotografijama na kojima se mogu vidjeti kamuflirani testni prototipi nove generacije BMW-ove Serije 5, aktuelne "Petice“ (među kojima je i najsnažnija verzija M5) uskoro odlaze u penziju.
I eto razloga specijalistima/entuzijastima u poznatoj njemačkoj tuning kompaniji Manhart da se još jednom pozabave modelom M5 CS koji čuveni M odjel nudi kupcima koji žele najsnažniju i najbržu verziju iz Serije 5.
Manhartov BMW M5 CS krije se iza naziva MH5 GTR, a 4,4-litarski biturbo V8 motor (S63) umjesto standardnih 635 KS i 750 Nm najvećeg obrtnog momenta raspolaže sa 788 KS i 935 Nm. Podaci o performansama nisu objavljeni, ali nema sumnje da je GTR brži od standardnog CS-a koji od 0 do 100 km/h stiže za tri sekunde i razvija elektronski ograničenih 305 km/h.
U Wuppertalu se nisu bavili kočnicama, jer smatraju da su standardne karbonsko-keramičke kočnice CS-a sasvim dovoljne da se uspješno nose s dodatnim potencijalom ispod prednjeg poklopca, ali su instalirali otvoreniji izduvni sistem i KW-ov višestruko podesiv ovjes (Variant 4) koji se krije iza ojačanih 21-inčnih aluminijskih felgi na kojima su Michelinove gume dimenzija 265/30 naprijed i 305/25 nazad.
Manhart je (za sada) napravio samo jedan primjerak, a nisu otkrili cijenu supersportske limuzine u čijim se integrisanim prednjim naslonima za glavu može vidjeti tlocrt čuvene njemačke staze Nürburgring Nordschleife.