Modificirani BMW 850i nije prodan ni nakon ponude od 227.000 dolara
Automobil je "počeo život" kao 850i s atmosferskim 5,0-litarskim V12 motorom, a danas ga pokreće 4,9-litarski V8 motor iz BMW-a M5 proizvedenog 2002. godine. Ovaj motor razvija 485 KS te i dalje nema turbopunjač.
Renner je ponovo složio cijeli motor, ugrađeni su ARP leteći ležajevi, novee remenice bregastih osovina i poboljšan je protok zraka na usisnom i ispušnom dijelu kompresione komore. Snaga motora se prenosi na stražnje točkove putem 6-stepenog manuelnog mjenjača.
Kočioni sistem uključujući pločice, diskove i kočiona kliješta, preuzet je od modela E60 M5 naprijed i E39 M5 nazad. Unutrašnjost je ponovo presvučena, opremljena je dvozonskim klima uređajem, tu je ZHP ručica mjenjača, dok je strop urađen u Alcantari. "Projekt 8" pločica smještena između prednjih sjedišta naglašava značaj automobila.
Koliko je automobil prešao, ne može se sa sigurnošću reći jer dokumentacija nije usklađena.
Automobil se prodavao na aukciji, najviša ponuda je iznosila 227.000 dolara, no nije zadovoljila rezervnu cijenu.