SEAT je za manje od pet godina od početka proizvodnje aktuelne generacije modela Leon kupcima isporučio 682.567 primjeraka, čime je treća generacija SEAT-ovog modela C segmenta (koja se i dalje proizvodi) već nadmašila prodajne rezultate koje je španska automobilska kompanija pod okriljem Volkswagena ostvarila s prethodne dvije generacije.
“Treća generacija Leona jedna je od glavnih prekretnica u našoj kompaniji, a uspjeh dijelom dugujemo i uvođenju karavanske verzije, što nije bio slučaj s prethodne dvije generacije“, rekao je SEAT-ov potpredsjednik za marketing i prodaju Wayne Griffiths.
Uvođenjem karavanske karoserije u SEAT-u su napravili odličan posao, jer praktičnije izdanje Leona čini više od 30 posto od ukupne prodaje, a flotna je prodaja u proteklih nekoliko godina porasla čak 90 posto. Aktuelni Leon prvi put je ponuđen i s trovratnom karoserijom, ali i s podignutim izdanjem X-Perience koje se pokazalo kao odlična alternativa crossoverima. Najsnažniji SEAT u historiji kompanije je Leon s dodatkom Cupra.
Leon prve generacije predstavljen je 1999. godine i do 2005. je pronašao put do više od 530.000 kupaca. Drugu generaciju dizajnirao je čuveni italijanski dizajner Walter de Silva, a ukupna osmogodišnja produkcija iznosila je više od 675.000 primjeraka. Kombinovano, Leon je do sada proizveden u 1.893.279 primjeraka.