Hibridna tehnologija
0

Novi 2,5-litarski elektrifikovani blok za Mazdu3 i CX-30

A. M.
Brend iz Hirošime nastavlja da promoviše maksimalnu efikasnost na svojim modelima. Mazda3 i CX-30 za modelsku 2025. debituju s novim elektrifikovanim benzinskim blokom koji je već krenuo u prodaju u Njemačkoj.
Blagi redizajn koji je Mazda uvela na svojim modelima jedva da je primjetan. Automobile japanskog brenda, u odnosu na druge japanske ili evropske brendove, karakteriše atraktivan KODO dizajn, koji nije opterećen zubom vremenom kao ostali rivali, pa je rijetkost da Mazda uvede temeljitije promjene. No, kada je pogonski motor u pitanju, e tu, ne može proći neprimjetno.

Dobro poznati 2,0-litarski benzinac sa e-Skyactiv G tehnologijom u varijantama od 122 KS i 150 KS dobiva efikasnijeg zamjenika. Elektrifikacija nastavlja osvajati bodove kod Mazde, te Japanci idu tim stopama bez previše žurbe za potpunim prelaskom na "struju".

Novi blok ima četiri cilindra i zapreminu od čak 2,5 litra, opremljen je direktnim ubrizgavanjem i 24-voltnim "Mazda M Hybrid" hibridnim sistemom, koji obnavlja energiju dobivenu kočenjem i rasterećuje motor sa unutrašnjim sagorijevanjem kroz električnu pomoć, razvijajući maksimalnu snagu od 140 KS. Novi hibridni sklop može biti povezan s ručnim ili automatskim mjenjačem, oba sa šest brzina, a moment i snagu za sada prenose na prednju osovinu.

Ova dva modela za modelsku 2025. dobivaju više standardne opreme. Oba modela koriste prednosti glasovne kontrole Amazon Alexa integrisane u "Mazda Connect" infotainment sistem, kao i dodavanje funkcije navigacije sa ažuriranjem online mapa i informacijama o saobraćaju u realnom vremenu.

Cijene u Njemačkoj počinju od 28.140 eura za Mazdu3, odnosno od 28.940 eura za SUV model CX-30 u varijantama sa ručnim mjenjačima. Doplata za automatski mjenjač je 2.000 eura.