Dobro poznati 2,0-litarski benzinac sa e-Skyactiv G tehnologijom u varijantama od 122 KS i 150 KS dobiva efikasnijeg zamjenika. Elektrifikacija nastavlja osvajati bodove kod Mazde, te Japanci idu tim stopama bez previše žurbe za potpunim prelaskom na "struju".
Novi blok ima četiri cilindra i zapreminu od čak 2,5 litra, opremljen je direktnim ubrizgavanjem i 24-voltnim "Mazda M Hybrid" hibridnim sistemom, koji obnavlja energiju dobivenu kočenjem i rasterećuje motor sa unutrašnjim sagorijevanjem kroz električnu pomoć, razvijajući maksimalnu snagu od 140 KS. Novi hibridni sklop može biti povezan s ručnim ili automatskim mjenjačem, oba sa šest brzina, a moment i snagu za sada prenose na prednju osovinu.
Ova dva modela za modelsku 2025. dobivaju više standardne opreme. Oba modela koriste prednosti glasovne kontrole Amazon Alexa integrisane u "Mazda Connect" infotainment sistem, kao i dodavanje funkcije navigacije sa ažuriranjem online mapa i informacijama o saobraćaju u realnom vremenu.
Cijene u Njemačkoj počinju od 28.140 eura za Mazdu3, odnosno od 28.940 eura za SUV model CX-30 u varijantama sa ručnim mjenjačima. Doplata za automatski mjenjač je 2.000 eura.