Britanski magazin Car piše da će GTI pokretati 2,0-litarski četverocilindrični motor sa blagim hibridnim sistemo od 48 V koji će razvijati 232 KS. Kupci bi trebali moći birati između 6-stepenog manuelnog ili sedmostepenog automatskog mjenjača.
Oni koji žele nešto bolje performanse moći će kupiti GZI TCR također s 2,0-litarskim četverocilindričnim motorom i blagim hibridnim sistemom, ali će ova verzija isporučivati 286 KS te će imati diferencijal s ograničenim proklizavanjem, veće kočnice i naplatke, a bit će dodatno spušten.
Golf R će biti na vrhu ponude, a njegov 2,0-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem će ponuditi 328 KS i 400 Nm obrtnog momenta. Bit će uparen isključivo sa sedmostepenim automatskim mjenjačem, a snaga će se prenositi na sva četiri točka.
Glasine govore da će GTI i dizelski GTD debtovati u martu 2020. godien, a TCR i Golf R u septembru.