Pozicija vozača je izuzetno nisko, a koncept izgleda kao jedan od Vision Gran Turismo automobila. Njegov oblik poput kapi vode rezultira niskim koeficijentom otpora zraka od samo 0,181. Iako je to niže u odnosu na Volkswagen XL1 i njegovih 0,199 te u odnosu na druge produkcijske automobile, ipak postoje aerodinamičniji koncepti iz prošlosti, kao što je Mercedes Vision EQXX iz 2022. godine s koeficijentom otpora zraka od samo 0,18. Također, primjer je i General Motors Precept iz 2000. godine s koeficijentom otpora 0,16. Također, tu je Aerodynamic Reasearch Volkswagen iz 1980. godine, čiji je koeficijent otpora zraka iznosio 0,15. Ne treba zaboraviti ni Fiat Turbinu iz 1954. godine s nevjerovatnim koeficijentom otpora zraka od 0,14.
Novi MG EXE181 je moderni ekvivalent istoimenog koncepta iz 1959. godine, a riječ je o vozilu "vanzemaljskog oblika" s koeficijentom otpora zraka od nevjerovatnih 0,12. Britanski brend u vlasništvu kineskog SAIC-a tvrdi da ne samo da je jedan od najaerodinamičnijih automobila na svijetu, nego i da je među najbržim. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno mu je samo 1,9 sekundi.
MG nije otkrio maksimalnu brzinu koncepta EXE181, no originalni model iz pedesetih je ubrzao do 254,91 mph, odnosno 410,238 km/h. Iza upravljača je bio američki vozač Phill Hill.
Ekstremno uska unutrašnjost s centralno postavljenim sjedištem i trkaćim pojasom jednako su futuristički te podsjećaju na jednosjed Lamborghini Egoista. Novi EXE181 je zamišljen s velikim ekranom i četiri električna motora, a iako nema informacija iz MG-a, očekuje se pogon na sva četiri točka i više od 1.000 KS.
Šanse za produkcijsku verziju su male, tako da će koncept vjerovatno ostati unikat za osvajanje naslovnica.