Hibrid manje pristupačan
36

Brend i kupci mogu odahnuti, u igru ponovo ulazi benzinski MG ZS za manje od 20.000 eura

A. M.
Foto: MG
Foto: MG
Za sada je sve u formi najave, ali s obzirom na visoku cijenu hibrida i pad interesovanja kupaca, bilo je samo pitanje vremena kada će MG vratiti obični benzinac u svom najprodavanijem modelu ZS.

Više od 150.000 prodatih jedinica koje je kineski brend akumulirao u prvih sedam mjeseci prošle godine u Evropi značilo je da će godinu završiti s rastom od više od 10 posto na godišnjem nivou. Međutim, usvajanje novih carina osujetilo je plan, pa se MG morao zadovoljiti s rastom manjim od pet posto u komparaciji s 2023. godinom.

Tako je prošla godina završila s prodajom od 243.300 automobila, samo 11.500 više nego u 2023. godini. SAIC je očekivao bar dvostruko veći rast, ali je prodaja električnog MG4 ugušena carinama, a ZS je izgubio dobar dio kupaca, jer u ponudi marke postoji samo manje pristupačni hibrid.

Na sve to loš početak ove godine primorao ih je da se vrate korijenima. Novi ZS u hibridnom pakovanju uz sklop snažan 197 KS ostavlja dobar dojam i nije taj model toliko ni skup na EU tržištu, ali kupci su bili navikli da plate 3.000 do 4.000 eura povoljniji benzinac, kojeg s drugom generacijom nema.

E to bi se uskoro, na radost brenda i kupaca, trebalo promijeniti. MG je nedavno najavio 1,5-litarski benzinac u najmanjem modelu MG3, a isti pogon bi uskoro trebao biti instaliran pod prednji poklopac ZS-a. Nažalost, uz ovaj benzinac zadržan je tek petostepeni ručni mjenjač.

Cijena od oko 23.000 eura koliko košta hibridni MG ZS ne čini baš ovaj SUV pristupačnim u poređenju s konkurencijom koja više nije stvar samo Dacije, već i rivala iz Azije. Zato cijena mora ići ispod psihološke barijere od 20.000 eura.

Datum lansiranja benzinskog ZS-a još nije poznat, ali prema prvim informacijama ne bi trebali dugo čekati. Marka ima za cilj da se ZS kreće u rasponu cijena između 19.000 i 20.000 eura. Spuštanje cijene između 3.000 i 4.000 eura u odnosu na hibrid je više nego dovoljno da privuče pažnju novih kupaca, te da nastavi stazom kojom je uspješno kročila prva generacija.