Vjeruje se da će novi Passat, odnoso B9 generacija, biti dostupan samo karavan, dok sedan odlazi u penziju. Bolji termin bi mogao biti liftback, verzija u kojoj je dostupan i Arteon, a koji će vjerovatno nestati nakon samo jedne generacije.
Novi Passat B9 bi trebao imati duže međuosovinsko rastojanje u odnosu na današnji model kako bi mogao ponuditi više prostora za noge i prtljag. Očekuje se da će i dalje biti bazira na MQB platformi te da će se u ponudi motora naći i 2.0-litarski turbodizel, dok će najskuplje verzije imati pogon na sva četiri točka. Zasad nije poznato da li će biti dostupan "samostalni" benzinac ili će biti dio hibridnog pogona. Potpuno električnog Passata neće biti jer je ta uloga rezervisana za produkcijsku verziju modela ID. Space Vizzion.
Volkswagen je potvrdio da novi Passat stiže 2023. godine iz postrojenja u Bratislavi i Slovačkoj, a ne iz fabrike u njemačkom Emdenu gdje se proizvodi aktuelna generacija. Novi Passat će se proizvoditi uz novi Škodin Superb. Ukidanjem Passatove sedan izvedbe, rivalstvo između dva modela će biti manje.
VW Grupa neće morati brinuti zbog ljutog rivala Mondea jer i Ford u martu 2022. godine u penziju šalje sedan i karavan.