Tatuusovi jednosjedi u italijanskom i njemačkom Formula 4 šampionatu od 2014. godine koriste 1,4-litarski benzinski motor s turbopunjačem, a ta pogonska jedinica se našla i u novom Abarthu 595, takozvanom F595. Model obilježava i 50. godišnjicu otkad je Abarth dizajnirao prvi Formula Italia jednosjed.
U ovom slučaju 1,4-litarski motor dolazi s nešto manjeom snagom u odnosu na druge Abarthove modele kao što je 695 Essesse koji je nedavno predstavljen. Motor razvija 165 KS i 230 Nm obrtnog momenta, a uparen sa manuelnim mjenjačem od 0 do 100 km/h ubrzava za 7,3, odnosno 7,4 sekunde u kombinaciji s petostepenim automatskim mjenjačem.
Zvuk je unaprijeđen zahvajujući novom Record Monza Sovrapposto izduvnim sistemom s vertikalno postavljenim završecima. Pritisak na malo dugme s oslikanim škorpionom mijenja zvuk izduvnog sistema iz glasnog u tihi, a također ima utjecaja na upravljanje i odgovor na pritisak na papučicu gasa.
Model se može dobiti kao hatchback i kabriolet.