Abarth 600e dolazi u dvije verzije, Turismo i Scorpionissima.
Turismo razvija 234 KS, dok brojčano ograničena verzija Scorpionissima (1.949 primjeraka) isporučuje 284 KS. Obje varijante pružaju visoke performanse, Turismo od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,24 sekunde, dok je snažnijem modelu Scorpionissima za isti zadatak potrebno 5,85 sekundi. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 200 km/h.
Abarth je opremio 600e s baterijom kapaciteta 54 kWh, koja ima specijalni sistem hlađenja i omogućava domet od 334 kilometra po WLTP standardu. Snaga se prenosi na prednje točkove, a tu je i Torsen mehanički diferencijal s ograničenim proklizavanjem za bolju upravljivost i prijanjanje.
Model 600e je zasnovan na poboljšanoj verziji Stellantisove eCMP platforme nazvanoj Perfo eCMP. Abarth je sarađivao s nekoliko partnera među kojima su Stellantis Motorsport, Michelin, Sabelt, JTEKT Torsen i Acon kako bi razvio ovaj električni crossover visokih performansi.
Vozači mogu birati između tri moda vožnje, a to su Turismo, Scorpion Steel i Scorpion Track. Automobil je također dobio nekoliko poboljšanja šasije, Alcon kočnice, krući ovjes i stražnji stabilizator, a ima i širi trag točkova u svrhu bolje upravljivosti.
Eksterijer krasi unikatni body kit s dubljim prednjim i stražnjim branikom, tu su i 20-inčne felge, kao i istaknuti stražnji spojler. "Kockasti" dizajn branika odaje počast modelu Abarth 850 TC "cassettone".
U unutrašnjosti obje verzije Abartha 600e imaju Sabelt kadice, dok je model Scorpionissima presvučen Alcantarom. Unutrašnjost je nakrcana tehnologijom, uključujući 7-inčni digitalni instrument klaster, 10,25-inčni ekran infotainment sistema osjetljiv na dodir s Abarthovim grafikama te ChatGPT integracijom.