U znaku škorpije
60

Abarth predstavio osvježene modele iz Serija 595 i 695

E. L.
S posljednjim paketom osvježenja Abarthove priče na temu FIAT-a 500 stiže više buke i više kože u kabini.

Dok u Abarthu intenzivno pripremaju prvi model koji će pokretati samo struja, slavna italijanska automobilska kompanija predstavila je posljednje pakete osvježenja koji će obradovati potencijalne kupce postojećih modela iz Serija 595 i 695 koje i dalje pokreću turbobenzinski motori.

Prvi odozdo ostaje Abarth 595 čiji 1,4-litarski četverocilindarski turbobenzinac raspolaže sa 165 konjskih snaga, a s bogatije opremljenom verzijom 595 Turismo kupcima se nudi i verzija sa sklopivim platnenim krovom. Uz nekoliko novih detalja na karoseriji i poseban upravljač, tu su i kožom obložena sjedišta u crnoj ili smeđoj boji. Za prijenos snage brine ručni ili opcioni sekvencijalni mjenjač.

S verzijom F595 koja je okrenuta performansama motor i dalje razvija 165 "konja“, ali je zvučna kulisa znatno upečatljivija, jer je F595 opremljen aktivnim izduvnim sistemom Record Monza Sovrapposto. Doprinos performansama daje i dodatno dorađen ovjes koji se krije iza 17-inčnih točkova.

Snažniji "Fićo“ krije se iza broja 695, a 1,4-litarski turbobenzinac u njegovom slučaju isporučuje 180 KS, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,7 sekundi (595 stiže za 7,3 sekunde). I Abarth 695 može se dobiti u opremljenijoj Turismo verziji i s mekim sklopivim krovom, a kožom obložena kabina upotpunjena je elementima od alkantare.

Na vrhu ponude je Abarth 695 Competizione čiji je izduvni sistem s četverostrukim završecima najglasniji, a kožna sjedišta iz verzije Turismo zamijenjenja su izrazito profilisanim Sabelt sjedištima prošivenim s crvenim koncem čija je osnovica napravljena od karbona. Pored ručnog, kupcima se opciono nudi i sekvencijalni mjenjač.

Za osnovni Abarth 595 treba izdvojiti 25.374 eura, a za 695 Competizione 35.680 eura.

Vezani članci