
Prvi prototipi viđeni su na stazi Nurburgring gdje su obavljana testiranja u svrhu "finih" podešavanja. Arteon R vizuelno pokazuje svoje sportske ambicije kao i R-Line verzija, ali je ipak otišao korak dalje.
Mogu se očekivati veći naplaci u odnosu na one koje ima Arteon R-Line, koji će također imati i specifični dizajn kako bi se automobil bolje isticao u odnosu na ostatak ponude. Iza tih velikih naplataka bit će plava kočiona kliješta s R logom.

Na prednjem dijelu će biti novi branik s usisnicima zraka koji će biti i veći od onih na modelu R-Line.
Nazad će biti difuzor s četiri izduvne cijevi, a u unutrašnjosti se očekuju nova Recaro sjedišta dostupna kao opcija. Međutim, ispod haube će biti najveća razlika u odnosu na ostale verzije, jer će Arteon R pokretati 2,0-litarski TSI motor s blagom hibridnom tehnologijom, koji će razvijati 330 KS.